Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tilbyr private gitartimer i Oslo


knxledge

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 24 år gammel gutt fra Oslo, og har drevet aktivt med mange forskjellige typer musikk i mer enn 10 år. Jeg gikk på musikklinja på Manglerud (nå Edvard Munch vgs), har vært aktiv som selvstendig musikkprodusent, og har en bred forståelse for ulike sjangre og stilarter. Alt fra jazz til pop/RnB/rock til hardere musikk.

Jeg kan bare si med en gang at jeg ikke er så rutt på notelesing, MEN: jeg vet at mange unge gitarister der ute sitter med andre ambisjoner. Til syvende og sist mener jeg det viktigste er at man utvikler seg som musiker, at man finner sin egen stemme, blir godt kjent med sitt instrument og utvikler seg på det ekspressive og tekniske. Når det er sagt kan jeg massevis om musikkteori, så jeg sitter med mye kunnskap som kan åpne ting opp for deg hvis du trenger det for å ta det neste steget.

Jeg kan tilby deg veiledning spesielt tilpasset deg og dine mål - hva vil du bli bedre i og lære mer om? Vil du f.eks. forstå harmonikk og akkorder og hvordan de er bygd opp bedre? Bli bedre til å improvisere og finne på melodier i farta? Låtskriving og komposisjon? Gehør? Bli bedre til å plukke, eller lære deg sanger du liker?

Antall timer er opp til deg, så det trenger ikke være noe fast. Hvis du bare trenger en time eller to, så kan jeg tilby det også.

Send meg en epost hvis du er interessert, så kan vi avtale pris, osv: sep.nabi@yahoo.no

Endret av knxledge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.