Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spraking og knitring fra forsterker ..? Kan stenges..


Tarzan

Anbefalte innlegg

Ja så mannet jeg meg omsider opp her for noen mnd siden...Blackstar`n må selges, den brukes jo ikke.. Jeg har den liggende til salgs her på forumet. Så var det en forumitt som idag var interresert i prøvespille den, så jeg tørka støv av den å bærte den opp i stua.( Siden den ikke har vært brukt på gud vet hvor lenge..) Plugga i og dro noen riff, testa kanalene, skrudde og herja for å teste alt.. No worries alt hørte nice and dandy ut. Så kommer han som skal prøvespille den ( hyggelig kar forresten :) ) Plugger inn drar noen riff, så begynner det å sprake veldig lavt på clean kanalen. Jaja tenkte jeg, sikkert en råten kabel.. Bytta kabel, men faenskapet ble bare verre, denne gang også på lead kanalen. . Så satt den igang så jævli at jeg bare måtte switche den helt av. Så utolig kjiipt.. Men nok om det, hva i huleste kan detta grunne i? Noen som har snøring på detta? Den har stått veeeeldig lenge uten å bli brukt.. Kan det være støv??

Problemet er altså at det spraker veldig når ampen har stått på en liten stund..

Endret av Tarzan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.