Gå til innhold
johannes

Trommis til fest/danseband

Anbefalte innlegg

Heisann

Vi er en gjeng på fire stykker som søker habil trommis til band som spiller på fest og til dans, og musikken er deretter. Greier som er dans- eller allsangbart, men samtidig spillbart er vår greie. Vi har spilt sammen i noen år, men søker ny trommis for å ta et skritt videre musikalsk.

Holder til i Trøndelag, og har et rimelig stort og bra PA med lysrigg og full pakke. Målet er å spille øve inn et fast repertoar og få spilt så mye som mulig.

Svar her eller ta kontakt på PM om du er interessert, eller tips trommevenner som kunne være interessert :-)

Johannes

Endret av johannes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av minigrill
      Vi er to stykk fra Elverum/Hamar som undrer seg om det finnes en trommis i Kongsvingerområdet. Vi er henholdsvis i slutten av 20- årene, uten at alder er en hindring. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert i et spennende musikkprosjekt ?
    • Av emilbass
      Vi er et rockeband som går på Ris ungdomskole med bare meg, Emil (Bass) og Jonathan(Keyboard og gitar)
      Vi er begge 13 år og vi søker etter noen mellom 13-15 år gamle. 
      Dere for også bli med å velge et navn på bandet.
      - Emil
      +47 955 56 156
    • Av alek
      Hei,
      Ser etter noen rundt min alder (25 år) som kunne tenke seg å starte en rocke-trio
      Ser da i utgangspunktet etter en basisst og trommis.
      Jeg spiller gitar og synger, men om det er noen vokalister som vil være med så gir jeg gjerne bort den plassen;)
      Tenker å lage litt 70-talls rock, blues/rock..
      Jeg bor i Larvik, så ser etter noen i vestfold.
    • Av Page Not Found
      Yo!
      Page Not Found trenger en ny trommis!
      Vi spiller uteknisk skranglete pop punk; sjekk her https://pagenotfound.bandcamp.com/releases !

Vi øver på Økern i Oslo.
      Selvironi og skamløshet påkrevet!
      Kjønn er irrelevant.
      Og nei, du trenger ikke å være flink.
      Svar her eller send mail til pagenotfoundband@hotmail.com om du er keen!

Peace & syphilis
      fra
      Page Not Found <3
    • Av villaole
      Vi er tre stykker mellom 25 og 33 år som vil starte hardcoreband og mangler sjokkerende nok en trommis. Vi vil ha en chill person, som vil ha det gøy med band, men samtidig lage bra musikk! Ta kontakt!
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.