Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

STJÅLET GITAR - MED THOMAS-inlay i halsen


Eljarbø

Anbefalte innlegg

For mange år siden ble min custom bygde Guitar Workshop stjålet fra min leilighet i Oslo.

DEN ER LETT Å KJENNE IGJEN:

Gitaren er gammelrosa-metallic i fargen, gjennomgående hals og det er lagt inn THOMAS inlay i halsen (store bokstaver) i perlemor.

Kroppen er strat-formet og hodet er tele-formet (fiffig) - Den har to humbucere, og de er frontmontert (dvs ingen plekterbrett - ikke ulik en Soloist)

Det finnes kun en stk i hele verden.

Selv om det er gått masse år siden - savner jeg fortsatt denne gitaren.

Jeg er ikke ute etter straff eller arrestasjon - kun interessert i å få tilbake gitaren min!

Hjelp en gitarvenn - send tips.

Gjerne sms - 92091008

mvh Thomas

Endret av Eljarbø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ett bildet eller? Jeg så en rosa aktig guitar workshop strat på finn.no for en lang stund siden... husker ikke nøyaktig hvordan den så ut, husker bare at den var en strat og at den var rosa, heller ikke hvor mye den kostet, men såvidt jeg husker var det single-coils i den jeg så på finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ett bildet eller? Jeg så en rosa aktig guitar workshop strat på finn.no for en lang stund siden... husker ikke nøyaktig hvordan den så ut, husker bare at den var en strat og at den var rosa, heller ikke hvor mye den kostet, men såvidt jeg husker var det single-coils i den jeg så på finn

har du ett bildet eller? Jeg så en rosa aktig guitar workshop strat på finn.no for en lang stund siden... husker ikke nøyaktig hvordan den så ut, husker bare at den var en strat og at den var rosa, heller ikke hvor mye den kostet, men såvidt jeg husker var det single-coils i den jeg så på finn

Ja - det finnes et bildet ett eller annet sted. Men, det er ikke en strat - og det er humbuckere, to stk Ultrasonic (sort, glatt med en hvit U) Skal se om jeg finner bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det finnes et bildet ett eller annet sted. Men, det er ikke en strat - og det er humbuckere, to stk Ultrasonic (sort, glatt med en hvit U) Skal se om jeg finner bilde.

jo da, jeg så at du skrev at det var humbuckere, det var det som gjorde meg usikker fordi jeg husker ikke detaljene. Men det var altså en strat formet gitar, ikke en strat...... Trodde en gitar var en strat når den hadde strat formet kropp jeg, men da tok jeg visst grundig feil. Det var ihvertfall det jeg mente, form på headstock har jeg ikke sjangs på å huske

Endret av Magnus_SB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da, jeg så at du skrev at det var humbuckere, det var det som gjorde meg usikker fordi jeg husker ikke detaljene. Men det var altså en strat formet gitar, ikke en strat...... Trodde en gitar var en strat når den hadde strat formet kropp jeg, men da tok jeg visst grundig feil. Det var ihvertfall det jeg mente, form på headstock har jeg ikke sjangs på å huske

Hei igjen.

Det er en detalj på gitaren som er veldig tydelig. Det står THOMAS i halsen, perlemor-inlay, i store blokkbokstaver.

Hvor så du den i så fall.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg funnet bilde!

Vedlagte bilde er ikke beste kvalitet - men det viser ihvertfall gitaren.

Det er snart 20 år siden den ble stjålet fra meg - men jeg kan ikke gi helt slipp på den!

Gitaren er custom bygget til meg, og det finnes kun 1 stk i hele verden.

Som jeg har sagt før, jeg er ikke ute etter arrest, straff, eller erstatning etc - kun interessert i å få tilbake gitaren.

Ettersom den nå har vært så lenge i omløp, MÅ det da være noen som har sett den, og kan gi meg tips.

Jeg kan tilogmed være villig til å betale for tips og gitaren!!

Så - alle og enhver som kan relatere seg til det savnet jeg har for gitaren min: Send melding videre, del gjerne på Facebook, gi tips - ring meg, sms - hva som helst!

Og - har DU gitaren min? Ring meg, jeg er ikke sur, vil bare ha den tilbake!

Skjønner?

Takk

Thomas

post-13223-0-23153300-1364970655_thumb.j

post-13223-0-51947400-1364970655_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke akkurat beskjedne innlegg heller... Denne gitaren må nesten ligge glemt under en seng eller noe. Kan ikke se for meg noen tørre å bruke den dersom de vet at den er stjålet. Håper du finner den!

hehe - nei, ikke en beskjeden gitar.... Og, nettopp derfor har jeg et håp om at noen må ha sett den et eller annet sted i løpet av disse årene :)

Takk for støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.