Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sharkeye

Anbefalte innlegg

Skal tilbringe noen glade dager på Manhatten i New York i juni og er allerede i gang med en snopeliste, dvs. gitarrelaterte effekter og stæsj! Og lurer da på om jeg enkelt finner den ultimater sjappa, eller om noen har et tips og to å gi meg? Og så hadde det vært kult å besøkt noen musikkhistoriske steder, som der hvor Bowie, Lou Reed og Velvet Underground herjet, eller Hendrix, Beatles…? Må nesten nevne at det blir en familietur, ugh… så det blir nok ikke anledning til å oppsøke de mest lugubre stedene av typen ned en trapp og inn en mørk gang der en eller annen dude tok kvelden i 1972 :) Men ellers tar jeg imot alle slags - must see - must buy - tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det kom opp mange bra butikker i den tråden, ja :P Sam Ash ligger hvertfall veldig sentralt, ikke mange meter fra Empire State om jeg ikke husker feil! Ellers er sikkert The Music Zoo tøft, men der fikk jeg aldri dratt (jeg var også med familien, og jeg er sønn i huset) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.