Web Analytics
Gå til innhold
Gibson92

Band, trio e.l i østfold?

Anbefalte innlegg

Jeg søker et band, trio e.l i østfold og spille/jamme med. Har spilt gitar i ca.3 år og vil utvikle meg mer. Liker å spille det aller meste bortsett fra metal. Er det noen som har behov for gitarist så kontakt meg gjerne.

André Willadsen

40721472

Gitar1@live.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg søker et band, trio e.l i østfold og spille/jamme med. Har spilt gitar i ca.3 år og vil utvikle meg mer. Liker å spille det aller meste bortsett fra metal. Er det noen som har behov for gitarist så kontakt meg gjerne.

André Willadsen

40721472

Gitar1@live.no

Synd at du ikke liker å spille metal. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alder er jo interessant. Hvor gammel er du og enda viktigere: Har du preferanser i forhold til alder for dem du skal spille sammen med?

Å si hvilken by du bor i er også kjekt. Jeg bor i Halden og spiller i band i Fredrikstad, og synes allerede den avstanden er litt stor (men overkommelig).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til opplysning så har tråden ligget brakk i et halvt år, og OP har ikke vært innlogget på to måneder. Kun en heads up på at sannsynligheten for å få et raskt svar ikke nødvendigvis er så stor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah... burde vel stenges dersom trådstarter ikke er aktiv, noe han ikke har vært siden mai.

Endret av sarge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.