Web Analytics
Gå til innhold
Bjørnar Frantzen

Gojira cover - The gift of guilt (nå med vokal)

Anbefalte innlegg

Hey hey.

Har spelt inn et gojira cover.

Denna sangen måtte jeg bare prøve meg på. Veldig morsom sang og spille.

Tapping er ikke helt min ting, men det var veldig morro i denna sangen.

Chugg chugg!!!!!

Jeg syntes vokalen i sangen er det som gjør den utrolig feit, og har ikke fått tak i noen som kan grawle den delen enda.

Hvis noen her har lyst så bare scream out.

https://soundcloud.com/user1834949/gojira-cover-the-gift-of-guilt

Bass er spilt inn av Dellers

Endret av Anthracity

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra spilt. tight. På de veldig kjappe "brrrrrrrrrr" partiene, har du full kontroll på hver note der eller bruker du tremolo?

Noen av bendingene hørtes litt feil / annerledes ut enn orginalen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk. Ingen tremolo ble brukt her.

Har vel kansje 95% kontroll. Det er ikke bare bare og spelle de 16 delene og hoppe rett over til 32 deler. Ble ganske sliten i armen av det når partiet varer en stund.

Jeg har gitt helt blaffen i orginalen når det gjelder pinch harmonics og alle de feite tinga dem gjør xD

Hadde ikke optimale strenger for den jobben heller. Hadde ganske så slække strenger, så nytter ikke å gjøre sånne ting med dem.

Så speller dem de pinch harmonicsa så sykt kjapt også. Bedre og finne på egne ting.

Skulle hatt no vokal så hadde det blitt skikkelig badass.

Ellers takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beinbarskt! Nå hørte ikke gjennom en optimal lydkilde, men hvilken øks og miccer har du brukt her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beinbarskt! Nå hørte ikke gjennom en optimal lydkilde, men hvilken øks og miccer har du brukt her?

Thanks. Bruker min trofaste Gibson explorer, et par emg micer 81/85 sammen med line 6 amp simulation.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av G Force
      Hei

25 år gammel bassist i Lillehammer søker andre metal/rock interesserte musikere.

Liker band som Opeth, Mastodon, Gojira, Tool og Machine Head.

Ta kontakt

gsskull@hotmail.com
    • Av Jonsa
      Vi er et ungt metalband som består av 3 kreative gutter på 18 - 19 år. Vi består foreløbig av 2 gitarister og en trommis. Vi har endel sanger klare og flere ideer som vi jobber med for øyeblikket, målet er å få spilt inn en demo om ikke så altfor lenge. Vi leter dermed etter en vokalist som kan bidra med å ta bandet til det neste steget.
      Sjangeren vi spiller er metal. Det er litt vanskelig å definere det innen en spesifikk metal sjanger, ettersom vi 3 hører på mye forskjellig metal, men vi kan nevne noen band som vi alle liker, Lamb of God, Trivium, Mastodon, Gojira og Machine Head, Pantera, pluss mange fler. Vanskelig å beskrive stilen, men det er ihvertfall en blanding av alt det vi syntes er fett.
      Vi ser hovedsakelig etter en vokalist med trøkk i, altså type growl. Men også aggresiv clean vokal funker, så vi er åpne for det meste så lenge det ikke er 100% clean vokal.
      Er dette noe for deg? Kontakt oss/meg på jonas.nyflot@gmail.com eller 90723339.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.