Web Analytics
Jump to content

Bob Dylan konsert..

Thomas
 Share

Recommended Posts

Noen flere enn meg som skal på Bob Dylan konserten i spektrum på mandag? Jeg skal, og har plasser ganske langt framme, dette burde bli bra! Eneste som er kjipt er at det ikke er lov å ta bilder der, men det er vel overkommelig..

Joda, men noen artister er mer ålreite enn andre (Mark Knopfler for eksempel lar folk ta med fotoapparater, minidisker med mikrofoner osv. så lenge det er til personlig bruk). Kameraet mitt har vel muligens en tendens til å ikke bli sett på som til personlig bruk, så det hjelper vel kanskje ikke så mye.

De ser når jeg kommer med speilreflekskameraet med et svært objektiv og ekstern blitz... Gidder ikke ta med noe annet kamera heller når det ikke er lov, skal jeg ta bilder skal det være ordentlige bilder. Og som Eivind sa, bedre å se konserten uten å ta bilder enn å ikke se konserten og ikke ha bilder ;)

Sinnsykt! Vanvittig bra! Det at Aftenposten ikke ser det nødvendig å ha et review av konserten sier vel egentlig sitt..

...how does it feel? to be on your own? with no direction home? a complete unknown? like a rolling stone?

Steike. Det var noe til konsert det.