Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Adrian Smith Signatur!


Guns N' Roses

Anbefalte innlegg

Jessjess folkens. Kjøpte meg nyeste utgave av Guitarist på Gatwick i london. De hadde en artikkel om nytt gear fra Musikkmesse i Frankfurt og en av gitarene som fanget blikket mitt var denne:

http://www.jacksonguitars.com/products/search.php?partno=2913052576

Dette er altså en billigere utgave av den gamle signaturen hans, denne koster runt 5k.

Selv har jeg altid hatt lyst på en superstratt med stratkropp, men har hatt litt vanskelig for å finne disse, så denne passer jo meg ganske bra! (Har sett litt på charvel so-cal serien også da.)

Jeg synes det virker spennende, gleder meg veldig til å prøve den!

Jeg likte den best med maple neck, men får prøve å se hva som låter best hvis det er en særlig forskjell. ;)

Hva synes dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk når Fender skal begynne å costcutte disse.

Tipper disse har de samme issues som Prod Charvelene: Dårlig Floyd og veldig varierende båndarbeid.

Hadde nok heller gått for den "ordentlige" modellen og jeg har sett den gå helt ned i 1200$ på eBay og det er jo ikke ille i det hele tatt.

Så akurat at det var FR Special på disse, altså dårligere en Asia Floydene på Charvel modellene!

Jackson pickuper istedenfor DiMarzio også..

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner. Når du nevner det så var det jo fender som hadde den oprinnelige signaturen, har jackson "kjøpt rettighetene" til Adrian Smith?

1200 er jo ikke så ille i såfall, men tror jeg skal prøve begge først før jeg gjør noe.

Edit: Kødda, den var jo jackson orginalt, er litt trøtt om morra :P

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vært borti jackson noen gang,men den var fet :) men har sjøl en charvel promod socal og er super fornøyd.halsen er helt super,bånda er perfekte. siden jeg fikk gitaren for ca 4mnd siden har jeg brukt floyden hardt og mye,og den holder stemingen som en kule. før jeg kjøpte sjekka rund på nettet mye,og har så og si bare lest at folk er kjempe fornøyde. :) masse gitar for pengene :D

Endret av MR B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vært borti jackson noen gang,men den var fet :) men har sjøl en charvel promod socal og er super fornøyd.halsen er helt super,bånda er perfekte. siden jeg fikk gitaren for ca 4mnd siden har jeg brukt floyden hardt og mye,og den holder stemingen som en kule. før jeg kjøpte sjekka rund på nettet mye,og har så og si bare lest at folk er kjempe fornøyde. :) masse gitar for pengene :D

4md er ikke lenge akurat.

De jeg kjenner med nyere Japan Charvel har alle bytta Floyd`n på de.

Hvis du har lest litt rundt på nettet har du sikkert fått med deg at det er både og med bånda på disse og du har tydeligvis vært heldig og fått en med bra bånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4md er ikke lenge akurat.

De jeg kjenner med nyere Japan Charvel har alle bytta Floyd`n på de.

Hvis du har lest litt rundt på nettet har du sikkert fått med deg at det er både og med bånda på disse og du har tydeligvis vært heldig og fått en med bra bånd :)

har lest ganske mye,men d har jeg ikke lest noe sted.men ang floyd`n så forstod jeg d sånn at den var den var den samme som "orginal"bare med annet matriale i blocka?men mulig jeg tar feil :) og 4mnd er kanskje ikke mye nei.får se hvor lenge den holder da,kanskje jeg har flaks med den også ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.