Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bestill fra USA!


Taylor

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ny her på forumet, men må si det virkelig var til nytte da jeg skulle finne riktig gitar for meg. Har også tråkket innom en del musikksjapper i det siste og prøvd et utall av modeller. Forvirrende, men lærerikt.

Endte opp med å gå for en Taylor 814ce. Denne ble bestilt via edb fra USA. Endelig pris etter frakt, moms og feiring med soft-is: 16.102,- kroner.

Det er intet mindre enn tett på 10.000,- lavere enn listepris i Norge. Og etter ymse forespørsler, 8.000,- lavere enn pris etter pruting.

HURRA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKENO misunnelig liksom :-)

Jeg sparte 3000,- på en Ibanez MSC 650 fra USA. De lå på ca. 7000,- i Norge, mens jeg fikk den for 4000,- ferdig momsa inn.

Jeg kikker på en Taylor 314 fra statene nå. Kan spare store summer der å.

-Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, jeg har lyst på akkurat en slik 814ce selv. Hvilken butikk brukte du, eller kjøpte du fra privatperson?

Takker! Det er visst vanlig å ikke si hvilken butikk en bruker fordi forhandlerne kan få problemer med Taylor. De har ikke har lov å selge Taylor utenfor USA, men jeg kan jo fortelle hvordan jeg gikk fram. Jeg sendte prisforespørsel på e-post til 4 forhandlere som jeg hadde funnet navnene på i dette forumet. Fikk svar fra 3 av dem. Det var en forhandler (Mandolin Brothers) som ikke ville selge til meg, to som ville. En av dem hadde en veldig god pris. Googlet selvsagt forhandleren litt for å være sikker. Bestilte og betalte på nettsida. Fikk bekreftelse fra eieren på e-post 5 minutter senere og gitaren ble sendt via USPS allerede neste dag. Det gikk totalt 8 dager fra jeg bestilte til jeg spiste soft-is med favorittgitaren ved min side.

Gitaren er helt fantastisk! Har hatt en helt ok gitar tidligere, men ikke noe opp mot denne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.