Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Randall (den på sound1.com for 2999 på tilbud)


vai123vai

Anbefalte innlegg

Hva synes folket om den? Vet noen har prata i en annen tråd men...

Den virker dritkul! Jeg spiller litt sånn hard musikk(kan man kalle det metal eller?) Jeg sier Hard Rock/Metal og rock da seff! :twisted:

Full prisen er jo 5000 så den frister! How tha vreng? og alt det!

FOLKENS I NEED YOU SERVICE! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feedback kan da være et resultat av feil innstillinger? Med den ampen der trenger man faktisk ikke å ha vrengen på max for å få en brukbar lyd til metal. Og hvis du ikke har kraftige pickups: pickups beregnet på snill musikk gir som oftest mer feedback med mye gain, enn hva f.eks. en høyoutput pickup som dimebucker, SH-6, invader eller (duuuh) EMG 81. Ja, er klar over at EMG jukser litt på det punktet, med sine preamper og anleis signal :P

Uansett: hvis du synes ampen er tørrlydende, ligger det nok mye i feil justering av "Contour" knappen. Med den kan man nokså lett gå fra soggy tungvreng til crispy chug.

... men hvis du er vant til Diezel Herbert så er kanskje en Randall til en tidel av prisen ikke helt det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle en historie:

En fyr på skolen hadde kjøpt seg dette stacket... 100 watts topp med 4*12 kabinett.... Det som var så artig var hvordan han skrudde, han hadde max gain, max bass, max reverb, null tone, null diskant og null contour!!! Når jeg dro en powerakkord så blafret det i boksa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle en historie:

En fyr på skolen hadde kjøpt seg dette stacket... 100 watts topp med 4*12 kabinett.... Det som var så artig var hvordan han skrudde, han hadde max gain, max bass, max reverb, null tone, null diskant og null contour!!! Når jeg dro en powerakkord så blafret det i boksa

hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.