Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss gt-10 vs Line 6 Pod 300/400/500


Dead Theory

Anbefalte innlegg

Jeg har GT-10 og er fornøyd med den. Den har gode forsterkersimuleringer, selv om den låter litt digitalt. Prøvde flere brett før jeg kjøpte, inkludert POD HD300, og hovedgrunnen til at det ikke ble POD var at jeg ikke ble helt venn med hvordan man skrur den, så jeg fikk ikke prøvd potensialet i den skikkelig. Tror kanskje HD-serien har noe bedre ampsim, uten at jeg hverken kan bekrefte eller avkrefte dette.

Skulle jeg kjøpt brett i disse dager ville jeg dog sett mot Boss GT-100 som er rett rundt hjørnet, om den ikke alt er kommet. Skulle få en street price på rundt 4k, og det er jo ikke veldig mye mer enn man må ut med for en brukt HD500/ny HD400. Jeg er hvertfall godt fornøyd med funksjonaliteten og brukergrensesnittet til GT-10, og GT-100 ser enda bedre ut når det kommer til dette. Effektene i GT er det ingenting å utsette på fra min side i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Pod HD liggende her og den låter sånn passe.

Boss GT10 synes jeg har OK effekter men krise forsterkeremuleringer.

Hvorfor ikke sjekke ut en Eleven Rack som er etpar hakk over? De begynner å bli ganske billige brukt også!

Eller bare bite i det sure eplet og blakke deg på en Axe FX eller Kemper med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.