Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvilken av disse gitarene hadde du valgt?


philip lauritzen

Anbefalte innlegg

Ja-ja vi kan jo la det med Yamaha ligge nå da kanskje.

Det er jo ikke dårlige gitarer trådstarter har kikket på i utgangspunktet heller, så vi får ha respekt for at trådstarter ikke er så fysen på akkurat Yamaha, selv om grunnlaget kanskje kan virke litt underlig for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vondt om Godin, og om det er det eneste du vil ha så må du for all del gå for det, men å avskrive Yamaha bare fordi de lager en del andre produkter enn gitarer er en ganske dårlig vurdering. Logoen til Yamaha er tross alt tre stemmegafler, så om man skal være skeptisk til noe derfra så bør det vel heller være motorsyklene ;)

Har faktisk ikke tenkt på dette med logoen til yamaha. Men sikkert derfor flere av racing og touring sykklene til yamaha har så høy og synlige dempere/gafler ;)

Har selv en yamaha gitar jeg er veldig fornød med. Men om trådstarter ikke syns dette frister,syns jeg du skal velge noe annet.

Bare prøv mest mulig før kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker rett og slett ikke yamaha pga navnet, virker litt uorginalt å lage alt fra gitarer til motorsykler, jeg vil ha noe som er laget av folk som lager gitarer!

Skjønar godt kva trådstartar meiner her. Yamaha slit veldig med å selge gitarar i prissegmenta over 10k. Ser ikkje vekk frå at ein heller ser seg om etter eit "ekte" gitarmerke, IE Martin, Gibson etc. Dette treng ikkje bety at Yamaha lagar dårlege gitarar, men det har trådstartar heller ikkje sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.