Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ENGL


geeo

Anbefalte innlegg

Var det jeg også håpet på :D Men den er nok på 60 watt *flisespikke* Ikke at det har noen praktisk betydning ;)

s0und: har allerede avtalt dette med geeo, men bare så du også vet det; over helga legger jeg ut triampen for salg. Så snart den er solgt klasker jeg inn en bestilling på 1stk. ENGL Fireball! Gleder meg allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deformed, jeg er enig med Sound. Det er lettere å få en 60-watter til å låte "masse" også, uten å måtte drepe naboen/bassisten/trommisen med lyd. 100-wattere (Jeg har en 120 watts Koch Powertone) låter panser når de får jobbe, men da er det grusomt høyt. For høyt til at det kan brukes på noe annet enn en svært sotr scene.

Det var såpass lang tid mellom jeg prøvde Fire og Power, at det blir vanskelig å sammenligne dem direkte, men på hukommelsen, tror jeg at jeg rangerer dem:

1.Fireball

2. Savage 120

3. Powerball

(Dette gjelder kun vrenglyden, da det stort sett var den jeg prøvde :mrgreen: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yessir, men det er for standard ikke vintage serien. vakker pris jah! :)

I know, 4000,- i avslag hadde vel blitt litt i tøffeste laget :mrgreen:

Er det lagervare? (Hakke cash nå likevel, men når det en gang blir nytt 4x12 på meg, er Engl en god kandidat :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.