Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med erfaring med en Gibson Les Paul Junior?


Rødvin

Anbefalte innlegg

Har en re-issue Special med wraparound. Ikke noe problem med intonasjonen her i gården, men det kan hende et der noe i veien med ørene mine! :P Hvis det derimot er problemer, finnes det både kompanserte wraparounds, og til og med bruer med individuelt justerbare sadler.

F.eks. http://www.pigtailmu...atableTailPiece

Det er sikkert ikke noe problem, og uansett ikke noe som ikke lar seg løse.

Det ble bare slik, at jeg i min uendelige godhet ville dele den ene negative erfaringen jeg hadde med Jr, på trådstartes oppfordring. Moralen er kanskje; If you can't try it, don't buy it ... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Det forandrer jo hele saken. :)

Men det blir jo litt teit at du sier at det jeg sier ikke stemmer, når jeg har forklart at den jeg prøvde hadde rett bru.... eller?

EDIT: ..... Og dessuten, så er det kanskje også en bekreftelse på at det jeg skreiv var riktig. Det er vel en grunn til at de nå har kommet med kompensert bru....

Hvor lenge de har holdt på med dette har jeg ikke oversikt over. Sikker på at det ikke var en re-issue du prøvde eller at du bare har sett feil? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg prøvde. Hadde bare los på en enkel streit gitar med en P90, og ble anbefalt å prøve Jr. Og slik ble det, og det var en LP Jr. burst, hos en seriøs forhandler jeg kjenner, og den hadde en fast, ikke justerbar stol. Men problemstillingen er jo ikke lenger relevant, så det er jo revnende likegyldig hvilken variant det var.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger, må vurdere det her litt frem og tilbake. Vet om iallfall en butikk her som har den på lager som jeg kan prøvespille på, men samtidig vet jeg om en annen (nett)butikk i en annen del av landet som har den en tusenlapp billigere. Kan det være stor variasjon mellom forskjellige eksemplarer.

jeg har en jr. den er en skikkelig rockeøks. men jeg har aldri hatt problem med at den er sur. p-90 løter rått, og den er perfekt om du spiller mye rock. jeg vurderer faktisk å selge min. jeg trenger penger til ny forsterker. den jeg har er da i satin cherry (litt rødlig) bare send pm om du er interessert.

Har en fetish for hvite gitarer, så det er dessverre litt feil farge for min del. Og det er vel sikkert også begrenset på hvor mye du hadde vært villig til å gå ned i pris i forhold til en ny gitar, som allerede i utgangspunktet er billig. Uansett takk for tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.