Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Deler av Nothing Else Matters - Metallica? (Guitar tabs)


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spurte om dette i en annen tråd jeg laget, men fant ut at det ikke passet inn i den seksjonen, så lager en her.

Det jeg lurer på, er fra 1:51 - 2:09 og fra 4:14-4:30 i sangen under, så er det en annen gitar som spiller sammen med den vanlige. Hvis noen kunne gitt meg grepene / tabsene eller hva det enn er til denne, så hadde det vært flott!

Også fra 2:21 - 2:27 og fra 3:00 - 3:06, den gitaren som spiller der har jeg også lyst å lære meg hvordan jeg spiller.

Vil lære dem akkurat slik som de spilles på sangen under.

Også vil jeg gjerne vite hvordan jeg spiller den greia som er rett før soloen, den som liksom "bygger opp til den". :P

Jeg fant en video hvor personen spiller begge gitarene, kan legge den under. Har lyst å vite hvordan jeg spiller det han gjør fra

-
, fra
-
, fra
-
og fra
-
på den nedre gitaren. Synes det er vanskelig og se hva han spiller, og har ikke mulighet til å prøve meg fram til det heller, fordi jeg har ikke fått gitaren ennå (Får den over helga). Hvis noen hadde klart og laget noen tabs for de, so hadde det vært flott!

Takker på forhånd for svar!

Endret av Scott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.