Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med interface i Pro Tools


Anbefalte innlegg

Trikset heter manualen

Tja...... er du så sikker på det?

Jeg synes den er rotete og har egentlig aldri fått nevneverdig ut av manualen til ProTools.

I tillegg synes jeg menyer og benevnelser på funksjoner i programmet er navngitt slik at det er vanskelig å forstå.

Jeg mener at f.eks Cubase er mer logisk lagt opp, samt lettere å få til å kjøre på forskjellige lydkort.

Allikevel har vi nå gått over fra Cubase til ProTools i undervisningen på skolen jeg jobber. Grunnen er at den fortsatt er industristandard.

Men til stadighet opplever vi krasj og feilmeldinger som er helt uforståelige. Og ikke finner jeg svar på dem i manualen heller.

Lengter veldig tilbake til Cubase, men vi har jo begge systemer, men velger å gi PT en sjanse.

Kunne kanskje tenke meg å starte en egen ProTools-tråd her, men vet ikke om markedet er stort nok for å få noe fornuftig ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manualen eller quick start guide.. et eller annet.. manualen til lydkortet kanskje

Når spørsmålet er så basic og lite spesifikt som "får ikke lyd i audiosoftwaren min, hva gjør jeg" blir jeg bare oppgitt over folks manglende evne til å faktisk prøve å sette seg inn i utstyret sitt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.