Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til testing av amp


Meum

Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg ville brukt 3 høvdinger på en Morgan-amp. det finnes jo mye annet for den prisen!

Er ikke snakk om å bruke 3k heller, blir evt. første ampen min, har ingenting imot at den er litt tung å bære rundt.... Funker til nybegynner/litt viderekommen spilling vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke gå for en Fender Mustand 2 eller 3?

Det her er konge forsterkere som tilbyr deg så nær lyd du noen sinne kommer rør med en transistor forsterker, Har mange kjente fender forsterkere same vox og marshall innebygget (emulering)

Koster lite og veier ikke allverden heller, og du kan reprodusere så og si alt fra rock, blues til pop og jazz

Jeg var super fornøyd med min Mustang 2 vertfall. Så byttet den inn i den enda større mustang 3 :) Vert og se på vertfall

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var snakk om å kjøpe forsterkeren veldig billig, tror alikevel jeg dropper det og går for noe VOX VTxx, passer bedre til mitt bruk.

Kjøpte meg just en Vox Vt20+ etter positiv erfaring med Vox Vt serien. Hvis det er utelukkende hjemmebruk er 20+ en helt grei forsterker, men i bandsammenheng ville jeg gått for ett eller to nummer større (40+ eller 80+). Ampene er enkle i bruk og låter bra. Innebygd tuner, hederlig utvalg med effekter og amp modeller. Aux inngang og hodetelefonuttak. Koster ikke skjorta av deg heller. Kan anbefale en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en Vox VT30 til en hyggelig pris, var orginalt ute etter type roland cube som øvingsamp til el-gitar, men fant da morgan ampen til 750,- Kan låne andres amper der jeg spiller nå, men hadde vært greit å ha no eget å koble opp. VT30en er så god som ny og verdt et par 100ingser fra morgan/cube etter hva jeg har forstått av tester og erfaringer, virker også som veldig bra lyd/størrelse for mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.