Web Analytics
Jump to content

Gamle demoer.

Audun
 Share

Recommended Posts

Så gjennom en gammel harddisk her og fant noen gamle innspillinger jeg har vært med på. Innspillingene er rundt 10 år gamle, og det er jo greit å høre at noe har skjedd på de åra. :) Morsomt å høre igjen, og i ren gjenhørsglede deler jeg et par med dere! :D

En der jeg spiller gitar og trommer (faktisk) og en der jeg trakterer gitarer og korer.

http://soundcloud.com/auduneggen/03-time-stands-still/s-cV4Dv

http://soundcloud.com/auduneggen/the-perfect-man/s-kaT1V

Du kunne da jaggu spille for 10 år siden også, drar jo i vei som rene Tele-kongen på andre låta :) Virker som du har vært med på mye forskjellig opp gjennom åra.

Artig med gamle demoer... på en litt sånn "skrekkblandet fryd"-måte :D

Takk for det. Jo det har vært mye forskjellig, men det er jo naturligvis ikke alt det er grunn til å være så veldig stolt av, men det meste har jo vært lærerikt og morsomt på sin måte. Derfor er det jo litt morsomt å høre igjen sånne opptak. Mye som ble godtatt som ikke hadde sluppet igjennom i dag, men det viser jo bare at man faktisk lærer litt på tross av at man begynner å dra på åra. :)

Gamle demoer er moro .. har noen fra 80-tallet selv .. av ymse kvalitet haha

Mye tøff Tele her ... den andre låta hadde veldig mye bra gitar men ville nok foretrukket låta i instrumental versjon.... vokalen var litt slitsom hehe

Gamle demoer er moro .. har noen fra 80-tallet selv .. av ymse kvalitet haha

Mye tøff Tele her ... den andre låta hadde veldig mye bra gitar men ville nok foretrukket låta i instrumental versjon.... vokalen var litt slitsom hehe

Har også flere demoinnspillinger liggende fra sent '80 og tidlig '90. Vi snakker da om låter jeg har skrevet innspilt av det første bandet jeg spilte i da jeg var omkring 15 år gammel. De ligger på kassett enda, men jeg skal få de overført digitalt en gang. Er jo greit å bevare "historien" :)