Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noe Info Om Kasuga D-400?


kim lennart

Anbefalte innlegg

Sleng gjerne ut et bilde. :)

D-400 er vel en Martin-kopi, om den lille infoen som Google finner frem til stemmer. Takamine og Tokai (Cat's Eyes) sine Martin D-kopier mener jeg går for å være relativt gode saker, men om dette også gjelder Kasuga, det aner jeg ikke. Jeg har bare vært borti en Kasuga-gitar, en LP-kopi (som faktisk hadde set-neck og ikke bolt-on), som jeg mener å huske var ganske så god, så de var i hvert fall i stand til å lage (i det minste) en god elgitar. Da kan det jo hende at de akustiske gitarene deres også holdt mål?!

Verdien på den har jeg ikke noe belegg for å uttale meg om, men jeg tviler sterkt på at vi snakker om store summer. Et par-tre-fire tusen kroner, maksimum (tror jeg). Som med mange av de japanske kopiene fra 70-tallet (med unntak av de virkelig gode Gibson-kopiene) er nok bruksverdien større enn salgsverdien, selv om markedet titt og ofte vil ha det til å være motsatt. Det er min mening i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.