Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Voks! Hvor kjøper man det?


Anbefalte innlegg

Jeg har 100 bokser med voks fra et konkurssalg på en musikkbutikk som drev litt rart (f.eks ved at de hadde 100 bokser med voks). Du kan godt få en av meg? Kan sende den i posten i morgen, fraktfritt hvis du vil.

Edit: Hvis det er den typen voks til polering du er ute etter? Har ikke sjekket at den er spiselig, men den polerer bra...

Det er vel voks til pickups han skal ha? :)

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Bumping.

Hvilke dagligvarebutikker har syltevoks, eller parafinvoks som GermaniumHans snakker om?

Hvor i butikken skal jeg lete?

Jeg var innom Apotek1 i dag og de hadde ikke voks til meg :(

Jeg skal vokse noen jaguar pickups som squealer som en 13 år gammel jente som har sett Justin beeber eller hva han heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syltevoks finner du sammen med syltepulver, sitron/vinsyre, gelatin, natron og annet som brukes for å konservere mat. På store butikker med litt utvalg har de en hylle med slikt i tørrvarene.

Sist jeg så noe slikt var det en gul eske, ca halparten så stor som en kilo sukker, med små "pellets"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Coop er stedet, men mulig dette er et produkt ingen lenger har grunnet minimalt salg. Men har du spurt etter parafinvoks hos en fargehandel? Hvis dere har en litt mindre butikk som ikke tilhører de store kjedene slik som maxbo & Co burde de egentlig ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan detta være så forbanna vanskelig! Det er jo bare å gå i nærmeste hobbyforretning!

Alle Panduro-butikker el. liknende selger BIVOKS! Ikke begynn med syltetøy-verktøy her.

Nå har denne tråden versert så lenge at jeg mener at dette burde vært i hus for lenge siden.

Bor du 80 mil unna sivilisasjonen, eller?

Ja, jeg vet at jeg er idiot nå! Men dette kan sees som et lite stikk til hvor vanskelig ting lett kan bli, samtidig som jeg prøver meg på en litt røff tone som et humoristisk innspill ;-) Så -> ikke vondt ment!

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som starta tråden Hank, jeg Bumpa den her om dagen.

panduro var utsolgt for bivoks her om dagen og ingen apoteker fører det lenger parafinvoks skal virke bra, men jeg får ikke tak i det heller.

Hva med å smelte noen telys? hva er de laget av? parafinvoks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som starta tråden Hank, jeg Bumpa den her om dagen.

panduro var utsolgt for bivoks her om dagen og ingen apoteker fører det lenger parafinvoks skal virke bra, men jeg får ikke tak i det heller.

Hva med å smelte noen telys? hva er de laget av? parafinvoks?

Jada, for all del dette var ment som et friskt innspill!

Og jeg skal ikke legge meg opp i hva dere bruker av voks, MEN! Jeg vet bare fra før at bivoks har litt høyere smeltetemperatur!

Har sett at stereanslyd smelter i sola! Det gjør ikke bivoks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.