Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hope "Original" - egenkomponert gitarsang i (facfcf tuning)


Anbefalte innlegg

For noen dager siden så spilte jeg inn min nye komponerte gitarsang, som heter "Hope".

Jeg lagde sangen i FACFCF tuning, en tuning som er mye brukt av Erik Mongrain.

Jeg er fornøyd med sangen, og den handler om å ha troa på seg selv, for å klare det man vil!

Den skal være stemningsfull, noe som jeg er blitt inspirert av sangene til Craig D'Andrea.

Hva synes du om sangen min? Jeg er en ung gitarist med ambisjoner om å utvikle meg til en god gitarist, så trenger å få vite hva jeg kan gjøre for å utvikle meg mer! :-)

"Hope" - Youtube:

NRK URØRT siden min hvor man kan laste ned sangene mine i MP3 format:

Christoffer Brandsborg - NRK URØRT

Tusen takk til dere som sier hva dere synes!

Mvh Christoffer Brandsborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fint ut, for å kritisere noe(konstruktivt) så er vel takta noe ute her og der?

Fin gitar forresten!

EDIT. du har visst dobbeltposta.

Åj, jeg så faktisk ikke at jeg hadde dobbeltposta xD

Den andre ble slettet nå da, på innspillingen er ikke takta ute, men jeg filmet jo videoen etterpå jeg hadde spilt inn lyden, så derfor stemmer ikke lyden 100 % med videoen, derfor det ikke er helt "synkront", men nesten hele videoen stemmer med lyden, bare noen få steder som det ikke "stemmer"! Skal prøve å få takta helt perfekt på neste sang! Ja, den er dødsfin! Taylor 414ce, nydelig gitar! Kostet 19000 kr! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.