Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Finner ikke ut av sikringer.


Anbefalte innlegg

Er sikkert et enkelt spørsmål... Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å søke disse opp på norske nettsider.

Jeg trenger å kjøpe sikringer som skal hete T1A og T2A, men som skrevet tidligere så finner jeg ikke ut av dette ved nettsøk på norske sider. De skal stå i en Laney GH100L forsterker om det har noe å si.

Så lurer på om disse heter noe annet dersom jeg mot formodning skulle finne de på f.eks Clas Ohlson eller Biltema...

Noen som kan hjelpe meg med dette? :unsure:

post-6011-0-99500300-1308928292_thumb.jp

post-6011-0-23373400-1308928302_thumb.jp

Endret av hkurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar et bilde der man ser skriften over sikringene også, så blir det lettere å se..

Men det kan se ut som du trenger 1A og 2A trege sikringer.

http://www.clasohlson.no/product/category.aspx?category=installasjonsmateriell:komponenter%2fkabelsko&id=88597223&_path=251882;85177594;88597224;88597223&collapse=true

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer jeg rett og slett ikke med kameraet mitt.

Men den ene er merket med T1A L 250V. Og fant den andre, den står det F2L 250V på. Er kanskje ikke original...?

Hjelper det noe?

Har aldri tenkt at noe så enkelt som en sikring skulle lage trøbbel for meg. <_<

(Hvor mange ampere en en spiker mon tro :rolleyes: )

Endret av hkurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. :)

Var nettopp innom biltema og kjøpte en eske med litt av hvert, så får håpe jeg har for en stund fremover.

Skiftet ut sikringen som var merket med F2A med en T2A sikring som det stod på forsterkeren.

Dette må vel være riktig da?

Endret av hkurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer jeg rett og slett ikke med kameraet mitt.

Jeg mente selvsagt på chasisen, ikke på selve sikringene :P

Bytt til det som står på chasisen, så skal det være bra. Viktig med riktige sikringer, det er en grunn til at de er dimensjonert slik de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

    • Söker rockprojekt att vara med i Norge, med fokus på live-gig. Jag är öppen för alla typer av rock/metal och ser fram emot att få spela med likasinnade musiker. Har erfarenhet av både studioarbete och liveframträdanden, och är redo att bidra med både energi och kreativitet.
    • Bildet er tatt i dag. Min Tele Deluxe
    • I fjor bygde jeg en Telecaster Deluxe. Det er den beste gitaren jeg noen gang har hatt, selv om jeg har kjøpt giterer til 6000kr i butikk før Gitaren består hovedsaklig av deler fra Guitarfetish, feks kropp og pickups, mens halsen, som måtte ha CBS hode, kommer fra en Squire Stratocaster Affinity. Kroppen er i Or, og halsen i lønn med rosentre gripebrett. Eletronikken har jeg bygget selv jeg kjøpte deler lokalt i nederland, og det er koblet på samme måte som på en moderene Les Paul. Gitaren har Push pull potmeterer for coilsplit og alle pots er som allitd på mine bygg - CTS. Gitaren har ikke antydning til pickupsus for jeg har skjermet den profesjonellt. Dette er alså ikke en Fender Telecaster så jeg gav den en egen logo på halsen der det står "Helge Tele Deluxe". Halsen hadde jo originalt en stratocaster logo. Jeg syntes gitaren har nydelig klang og jeg har aldri hatt noen bedre gitar. Hvis dere vil se byggeprosessen så klikk på denne linken: https://www.youtube.com/watch?v=HtBjxB9VAYk&t=42s  
    • Har en slik miksepult som jeg vurderer å selge. Ser at andre selger selger pre amp stripene, og kompressorene separat. Noen som har tanker om pris evt? Selges med alt utstyr, kabler, strømforsyning osv. Har tidligere vært eid av NRK.
    • Prøver å finne igjen en gitar jeg solgte i oslo for ca 5 år siden! Noen med tips til hvordan jeg kan få den tilbake?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.