Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Koffert Pedalbrett


Anbefalte innlegg

Vurderer å lage meg et pedalbrett av typen Biltema koffert og borrelås. :D

Men jeg er 99% sikker på at kanten i lokket er høyere eller like høy som pedalene mine

og tror da at jeg vil få problemer med å tråkke på pedalene.

Er det noen andre som har bygget samme type brett og har funnet en praktisk løsning (som ikke gjør kofferten så mye tyngre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne nok vært lurt å spessifisere hvem koffert du tenker på. De har vel, etter det jeg veit, i hvertfall 4 forskjellige som kan tenkes å brukes som brett. Link gjør susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne nok vært lurt å spessifisere hvem koffert du tenker på. De har vel, etter det jeg veit, i hvertfall 4 forskjellige som kan tenkes å brukes som brett. Link gjør susen ;)

Jeg er vanligvis flink til å ignorere dårlig språk og skrivefeil, så jeg prøver så hardt jeg kan å ikke kommentere det.

Så tilbake til trådstarter..

Hvis du kan hekte av lokket, så er det jo en mulighet å legge pedalene i lokket istedenfor i kassa kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i lokket jeg tenkte, men kanten der er fortsatt ca 4-5 cm som gjør det litt vrient enda

Eneste mulighet jeg ser er egentlig bare å legge noen treplater nedi, men føler det drar opp vekten endel og da er det vel like greit å bare ha et løst pedalbrett til å ta ut av kassen

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Oppbevaring/Verktoykasser/Aluminiumskoffert/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis flink til å ignorere dårlig språk og skrivefeil, så jeg prøver så hardt jeg kan å ikke kommentere det.

Skulle det kanskje stått hvilken :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i lokket jeg tenkte, men kanten der er fortsatt ca 4-5 cm som gjør det litt vrient enda

Eneste mulighet jeg ser er egentlig bare å legge noen treplater nedi, men føler det drar opp vekten endel og da er det vel like greit å bare ha et løst pedalbrett til å ta ut av kassen

http://www.biltema.n...miniumskoffert/

Har selv en slik koffert, og den er nok litt dyp for pedalene så om du skal ha den burde de "forhøyes" litt..

Har den ikke til pedaler, men til verktøy på skolen og det fungerer den veldig greit til! biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg forresten nødt til å skrape vekk gummien på pedalene for å få på borrelås? Har blant annet et par Hardwire pedaler som har gummi på hele undersiden, og det følger med borrelås å feste på, men jeg har ikke så veldig lyst til å skrape vekk gummien, henger borrelås fint på gummi som blir rengjort en god del først? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger det ikke fast så bruk ekstra med lim, har selv brukt superlim et par ganger.. ikke optimalt men effektivt, i værste fall kan en ta bort evnt. limrester med aceton e.l.

Castor: forstod ikke helt idéen din, enlighten me smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.