Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fuzz Guitar Show


Gluke

Anbefalte innlegg

nei, men hvis du skal må du ta masse bilder :)

Ok, skal prøve. Jeg blir stående på standen til Godlyd så jeg vet ikke hvor mye tid jeg får til å svirre rundt. Men jeg hørte en kompis fra LA skal stå på Taylor standen så jeg må prøve å komme meg litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal prøve. Jeg blir stående på standen til Godlyd så jeg vet ikke hvor mye tid jeg får til å svirre rundt. Men jeg hørte en kompis fra LA skal stå på Taylor standen så jeg må prøve å komme meg litt rundt.

Er det mange fra godlyd som skal bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare han Magne og hu der dama? Jøss..

Jøss? Vet ikke hva som har gitt det grunn til å tro noe annet, men jeg har kjent dem siden starten. What's next? Er Powerguitar bare Trond liksom? Er HRI bare Marsa & Gluke? Er TGP gay? Er GN solgt til 4Sound for en pakke strenger?

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke dit, men nygitaren min skal dit. Den skulle få være med Magne og Debora fra Godlyd på tur! :)

Fett, jeg lover å ikke se på den engang........

Hvilken er det forresten?

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss? Vet ikke hva som har gitt det grunn til å tro noe annet, men jeg har kjent dem siden starten. What's next? Er Powerguitar bare Trond liksom? Er HRI bare Marsa & Gluke? Er TGP gay? Er GN solgt til 4Sound for en pakke strenger?

Det er jo ikke bare dem som er i shoppen da, hvordan skulle jeg vite at alle som jobber der er bare innleide ubetydelige personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well, for å være helt ærlig har jeg aldri vært i sjappa. Trodde Deb stort sett styrte der. Jeg har bare møtt dem i LA. Litt snodig egentlig siden jeg stort sett er i Stavanger/Sandnes et par ganger i året, men det er bare jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.