Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fuzz Guitar Show


Gluke

Anbefalte innlegg

Joda, så den så vidt på den ene videoen. Gleder meg skikkelig til å få den, det tok lang tid før jeg klarte å bestemme meg for å gå for den foran den Drop Topen de også har. Blir spennende å prøve telecaster med 24 3/4" skala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mest på en Glukasteren som er en 24 3/4" skala så jeg tenkte ikke no på det når jeg tok i den (host host). Selv etter å ha testa Tyler osv med 25,5 føltes den helt naturlig for meg. Er det no slags V form du har valgt på den halsen? Har aldri prøvd noen Anderson før som har en så comfy hals ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mest på en Glukasteren som er en 24 3/4" skala så jeg tenkte ikke no på det når jeg tok i den (host host). Selv etter å ha testa Tyler osv med 25,5 føltes den helt naturlig for meg. Er det no slags V form du har valgt på den halsen? Har aldri prøvd noen Anderson før som har en så comfy hals ass.

24 3/4" for meg er mer Gibson, så det blir spesielt å teste på en tele. Tror det kommer til å funke meget bra. Er litt småspent på hvordan swamp ash og rosewood vil låte, om den blir litt for bright, men tror egentlig den skal låte ganske så fett. Halsprofilen er vanlig even taper, som er standardprofilen til TA. Ganske slank og avrundet halsform. Det er egentlig ikke min favorittprofil, men har samme profil på drop topen min, så jeg vet hva jeg går til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.