Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trasistoramp


Gluke

Anbefalte innlegg

Ja faen heller, noen må jeg jo skylde på når det ramler en transistor amp inn døra. Vet egentlig ikke om jeg vil ta i den engang. Er jo blasfemi det her. Og hva faen gjør jeg hvis den låter ålreit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen heller, noen må jeg jo skylde på når det ramler en transistor amp inn døra. Vet egentlig ikke om jeg vil ta i den engang. Er jo blasfemi det her. Og hva faen gjør jeg hvis den låter ålreit?

Vi skjelver i buksene her nå.... Tenk om den faktisk låter bra! Da må vi revurdere vårt syn på hva en god gitaramp er og skal være hele gjengen, og vi må med skam se på fortida vår der vi på storkarslig vis har hevdet at: "Nei, skal du ha skikkelig gitarlyd, må du kjøpe en fullblods røramp! Helst en PTP wired av den riktig gamle sorten! *smatt, smatt*" :D

Neida, hadde seriøst en Mosfet Marshall som hovedamp i mange år. Den låt fint den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fikk watt'a den opp i går.

Hmmmmm, hva skal man si. Ja det låter ganske likt demoene, men jeg må si at de kanskje er smule "enspora" uten at man nødvendighvis legger merke til det når man ser på dem. Den har liksom akkurat den lyden og det er det. Men det er en veldig bra lyd. Den minner meg om fete SS vrengpedaler som Fulltone Fulldrive Mosfet eller Klon. Har liksom noe a de samme kvalitetene. Også låter den veldig direkte sånn som SS amper stort sett gjør. Men den er en blues og rockeamp. Selv jeg syntes den blir for løs i bånn til metal og jeg er ikke no chugga chugga metaldude.

Tror ikke jeg hiver rørampene ut døra og konverterer tvert, men i forhold til pris og vekt og størrelse er den absolutt et seriøst alternativ hvis det er den type lyd og vreng man vanlighvis bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.