Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Perri Ink. Guitars


oyvi93

Anbefalte innlegg

Jeg er også helt enig, så utrolig frekt å kritisere et produkt på den måten. Hva slags samfunn er det vi har når folk ikke tenker på følelsene til de firmaene som blir kritisert...

Wait, what!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gluke har flere poeng her han, men akkurat å dra frem janteloven er noe jeg synes er fjas.

Det er ikke vondt ment, men jeg fant ikke på noe bedre ord.

Jeg synes det er helt greit å ha beina på jorda og være kritisk, det flommer over av gründere og annet rask, og stort sett blir det bare....fjas ut av det.

Dette derimot blir nok flotte gitarer, men jeg er drit lei av alt som på død og liv må markedføres som verdens beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well, you know... Kaffen på jobben var visst ikke helt god i dag, sorry........

Men det er jo fritt frem for hvem som helst å starte sitt eget gitarmerke. Er det no vi nordmenn trenger er det å lære oss å bli mer som han Perri, så kanskje vi tør å lage noe og faktisk være litt positive og stolte av det i tillegg, ikke så jævla beskjedne og livredde for å bli sabla ned av janteloven at vi "underadvertiser" oss selv hele tiden. Det funker kanskje i norge men ikke et sekund i utlandet.

Ikke uenig i det, i utgangspunktet, men folk er forskjellige på godt og vondt. For å dra det vel langt ser vi at det kanskje enda mer beskjedne og tilbakeholdne folkeslaget enn oss selv, japanerne, under katastrofen de har blitt utsatt for, ikke stormer kjøpesentrer osv. og plyndrer alt og alle for å berge SEG SELV først og fremst. Amerikanerne derimot..... Vel, kanskje ikke helt relevant, men det viser litt forskjeller i folkeslag, og janteloven er en ting, men.... (Forøvrig kan kanskje denne diskusjonen fortsette i "Japan-tråden"... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det flommer over av gründere og annet rask, og stort sett blir det bare....fjas ut av det.

Ok føkk janteloven da...

Men var det en ting jeg la merke til på NAMM i år var det fraværet av akkurat disse gutta og mange av de mindre produsentene. Hvorfor var ikke de der? De jeg snakket med sa at mange av dem sleit som faen for å få det til å gå rundt. Flere av dem hadde ikke penger til å kjøp inn deler til produksjonen sin. MAnge har også stengt sjapp og lagt ned. Norge har gått klar av finanskrisen på en måte som de som ikke har reist litt rundt eller har kollegaer i utlandet knapt kan fatte.

Man kan si hva man vil om fjasete reklame, men det er på en måte uintressant for jeg kjenner svært få som liker reklame og reklamer er reklame. Carlsberg er vel neppe verdens beste øl heller. Og er det en ting som kjennertegner nordmenn er det at vi er svært dårlig på å reklamere for og selge oss selv. Ydmykhet selger ikke produkter.

Jeg tviler ikke på at de fleste her kunne satt sammen akkurat samme gitaren men det er jo helt uintressant det også. Alle her kunne bygd seg en Fender strat av Warmoth deler også, men de færreste gjør det. Alle her kan bygge seg sin egen forsterker også, men de fleste gjør det ikke.

De fleste ser/hører et eller annet de liker å kjøper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.