Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Acoustic fingerstyle


T-Bone

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Kjempe fint dette! har selv gått mer og mer over i denne fantastiske stilen "andy mckee-stilen". Veldig fin lyd i gitaren, bra spilt, bra opptakk! Hvilket utstyr bruker du her? og hvilken gitar?

Liverpool sunrise: veldig behagelig og fint, liker det veldig godt, fin og varm lyd i gitaren, veldig bra spillt!

Liverpool skyline: Ble veldig forvirra av starten, rent rytmisk egentlig, skjønte ikke helt greia, virker som det går litt fort, eller på en måte at det hastes, og blir litt unaturlig. Ellers synes jeg resten av sangen frem til 2:00 blir ganske, monotont, skjer litt lite, men så bygger det seg litt oppigjen. Hadde likt og hørt et til parti, noe nytt mellom intro og til en slags "bridge?" ved 2:00.

Liverpool Sunset: Jeg tenker mye av det samme som på skyline, litt monotont, skjer litt lite. For all del, veldig behagelig, og utrolig bra spillt, og kjempe fin lyd! Men om du hører på Andy Mckee, og lytter veldig etter for å høre hva som gjør det EKSTRA- fantastisk, så er det veldig mye variasjoner, og det gjør at følelsen fra låta blir mer livlig, mer "surrealistisk", synes kanskje det kunne vert mer variasjon og dynamikk i låtene, mer flyt, hvis du skjønner?:)

Ellers liker jeg det veldig godt! kjempe fin lyd, gir meg inspirasjon til å ta opp gitaren å spille med en gang! :D

håper ikke jeg var FOR kritisk nå, var iallefall det som slo meg da jeg hørte gjennom!

- Thim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for at du tok deg tid til å høre og kommentere detaljert! Setter veldig pris på det :)

Jeg er litt usikker på de forskjellige mikrofonene vi brukte. Det var hvertfall noen AKG'er. 4030 og 4040 tror jeg. Også noen Audio Technica av noe slag.

Gitaren er en Martin av ukjent model.

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.