Gå til innhold
Tarzan

esp horizon fret buzz

Anbefalte innlegg

bestillte ny horizon 2 nt, gitaren er fantastisk, men merker litt buzz på den lave E`n.Lurer på om kanskje en simpel setup kan fikse problemet?, eller om Jeg ska returnere den til forhandler. Buzzer ikke på åpen streng. Har hatt lignene problemer med andre gitarer, men de har vært low-mid end. ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestillte ny horizon 2 nt, gitaren er fantastisk, men merker litt buzz på den lave E`n.Lurer på om kanskje en simpel setup kan fikse problemet?, eller om Jeg ska returnere den til forhandler. Buzzer ikke på åpen streng. Har hatt lignene problemer med andre gitarer, men de har vært low-mid end. ??

Ville vel prøvd å justert strengehøyden opp en kvart mm på E-strengen, evt slakke en kvart turn på trusrod før jeg sendte den avgårde igjen... Da kan det hende du løser roblemet på et kvart, i stedet for å vente flere uker... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør på Tommern, dette kan du sikkert løse selv..

Forøvrig gratulere med en FANTASTISK gitar, har hatt en selv og angrer som en hund på at den ble byttet bort..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville vel prøvd å justert strengehøyden opp en kvart mm på E-strengen, evt slakke en kvart turn på trusrod før jeg sendte den avgårde igjen... Da kan det hende du løser roblemet på et kvart, i stedet for å vente flere uker... ;)

[/quote

Høres fornuftig ut B), alt jeg vil er jo å spille,ikke vente på at forhandlern ska feilsøke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.