Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalinger til nytt multieffekt-brett :)


Raymond

Anbefalte innlegg

Kan anbefale Boss ME-50. Veldig enkelt å bruke og utrolig mange muligheter. Alt fra mild Clapton-rock og opp til hinsides metall-vreng. Compressor, delay, reverb, chorous, flanger, veldig mange typer overdrive/distortion og en enkel wah/voice/volum. Ble utrolig positivt overrasket selv hva denne boksen til rundt tusenlappen (brukt) kan gjøre!

Endret av Erdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg vekke fra line6 sine pod. De låter ikke bra.

Jeg er også en sterk motstander av boss multieffektprosessorene, har hatt latterlig dårlig erfaring me dem.

Jeg ville heller spart pengene en stund og kjøpt noe kvalitets pedaler, evt prosessor. Synes M13 er helt ok om du vil ha et brett med mye muligheter.

Personlig ville jeg begynt å samle på stompbokser.

Jeg synes Line 6 Pod produktene låter meget bra. Det er klart at av de mange hundre presetene, så kan ikke alle falle i smak, men man har absolutt mulighet til å finne noen perler som enten er spot on hva du er ute etter eller som enkelt lar seg justere dit.

Personlig synes jeg slike multieffekter er fantastiske, men det er enkelt å skru seg til dårlig lyd dersom man ikke vet hva man gjør. Derfor er jeg til tross for at jeg liker de mange mulighetene i slike multieffektløsninger nå på jakt etter enklere løsninger med færre muligheter, faktisk. Men egentlig bør alle gitarister ha eid en multieffekt for å kunne prøve ut mulighetene. Så kan man spisse inn mot mer dedikerte effektløsninger etterhvert som man finner ut hva som passer best.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.