Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Carpal67


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg kjøpte nettopp en BOSS RV-3 av Carpal67 og vil gjerne meddele at jeg er veldig fornøyd med handelen :). Tidligere drev jeg og søkte rundt på nettet etter eventuelle salg av RV-3, men hadde lite forhåpninger om å finne den. Etterhvert fikk jeg en gledelig overraskelse da jeg så at Carpal67 hadde lagt ut en tråd tidligere der han la ut RV-3 for salg. Jeg tok kontakt med en gang og fikk svar med en gang. Til å begynne med var jeg litt skeptisk til å handle over forum, men det viste seg åvære en fornøyelse å handle med Carpal67. Vi ble enig om pris og hvordan det skulle sendes veldig kjapt, og pakken kom godt innpakket bare få dager etter avtalen. Grunnet skepsisen min ville jeg ha postoppkrav på pakken, men det viste seg å være unødvendig :).

Jeg gjør gjerne flere handler med Carpal67. Han er seriøs, kjapp og grei å snakke med! Anbefales!

-Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Kjøpte en gitar av ham i helga, og det er virkelig ingen verdens ting å utsette på handelen. Veldig hyggelig dialog både i forkant og etterkant, rask respons på meldinger og en veldig godt innpakket gitar. Gitaren var tilogmed innlevert på posten før jeg hadde rukket å overføre penger.

Tipp topp, tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.