Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

OssyVezzy [26.04.11]


scarcarous

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Takk, er veldig fornøyd med utstyret selv. Ja, er deilig å bo hos foreldrene og være barn ;D

EBMM'en er en fantastisk gitar. Det er nok den som kan brukes til mest forskjellige stilarter av gitaren jeg har.

Den er på en måte akkurat det jeg ser etter i en "superstrat", litt vintage-ish humbucker i bridge som ikke er så utrolig sterk, men heller varm, singlecoils i neck og middle som man kan få god clean og funk-lyd med, og de singlecoilene i denne gitaren lyder som skikkelige singlecoils skal, halsen er i tillegg veldig god og lettspilt.

Den er ikke direkte tynn, men den er liksom rund og smal. Litt tynn er den, men akkurat rund nok til at jeg skal kunne spille på den. Men for min del kunne den kanskje vært litt tykkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, er veldig fornøyd med utstyret selv. Ja, er deilig å bo hos foreldrene og være barn ;D

EBMM'en er en fantastisk gitar. Det er nok den som kan brukes til mest forskjellige stilarter av gitaren jeg har.

Den er på en måte akkurat det jeg ser etter i en "superstrat", litt vintage-ish humbucker i bridge som ikke er så utrolig sterk, men heller varm, singlecoils i neck og middle som man kan få god clean og funk-lyd med, og de singlecoilene i denne gitaren lyder som skikkelige singlecoils skal, halsen er i tillegg veldig god og lettspilt.

Den er ikke direkte tynn, men den er liksom rund og smal. Litt tynn er den, men akkurat rund nok til at jeg skal kunne spille på den. Men for min del kunne den kanskje vært litt tykkere.

Tror halsen er maken til halsen på min Axix Super Sport. Opplever akkuratt det samme, god hals, men kunne sett at den var litt tykkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror halsen er maken til halsen på min Axix Super Sport. Opplever akkuratt det samme, god hals, men kunne sett at den var litt tykkere.

Jepp, er nok en likhet på de halsene, og i tillegg hvordan vi liker halser.

Men jeg synes den halsen på Silo'en er den som absolutt er best til spilling over lang tid med lite variasjon, altså hvis jeg bare skal sitte med akkorder hele tida er nok den det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt vanskelig å finne en favoritt på det brettet, alle er så utrolig kule.

På det brettet jeg satt sammen først med pedalene så ble det AC, AC+, BB, RC og EP.

Men så bestemte jeg meg å prøve å bruke Robotalk 2'en litt mer, så da flytta jeg vekk EP'en (den ble ikke brukt like mye som jeg håpet, men jeg elsker å bruke den sammen med RC'en, det er god kombinasjon), og bytta ut BB'en med Mad Professor Sweet Honey overdriven min.

Men skal jeg velge en favoritt faller det nok på RC, jeg synes den er helt nydelig, og absolutt alle sammen er ekstremt gode pedaler.

Så derfor setter jeg opp to brett, ett med alle "favoritter" av pedalene, som jeg også føler gir mest variasjon, og et brett for å kunne lære meg å bruke det jeg ikke bruker så ofte. Så kanskje jeg får nye "favoritter" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den Marshallen er ganske stilig, både utseendemessing og på lyd.

Jeg vurder dog å kvitte meg med den. Spiller mest på H&K'en min.

Har nok aldri hatt en Z-Z28, så det var ikke meg. Men stilig amp nonetheless.

Digger litt forskjellig utseende fra bare svart, bortsett fra på gitarer da :D

OssyVezzy/orsvend, klarte ikke skille helt ut her. Orsvend var den med Z-ampen ja. Skal si at ett par pils spiller inn på dårlig hukommelse her.

Hvis du ikke har akutt pengebehov ville jeg tatt vare på den marshallen til du blir "voksen". :P

Uansett fet samling utstyr. Regner med du er fornøyd selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.