Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innlegg på gripebrettet -


kongssund_

Anbefalte innlegg

Go kveld

For en uke siden så datt jeg innom en side hvor det ble solgt inlay stickers, og tenkte at det kunne vært morro å bare teste.

Det var 40 kroner for en pakke med merker samt billig frakt, så da tenkte jeg at det ikke kunne skade å prøve.

Det stod mellom no dødningshoder og no anna rart, men fant ut at gitaren ikke skulle bli en Hammet look alike ;)

Det tok 5 dager, så var pakka i posten....så nå er jeg akkurat ferdig med å feste på.

De var supertynne, merker ikke at de er der også er det jo blodharry også :lol:

Esp`en hadde egentlig ganske anonyme dots, så det ble et litt mer fremtredene gripebrett....

espJH.jpg

Testa med noen billige og enkle merker på en annen gitar først, med skarpe negler (dama) er det ikke noe problem å ta de av heller.

www.inlaystickers.com er stedet ihvertfall, anbefales om noen vil forandre litt på utseende på gitaren.

Dette er de jeg har, de er mørkere irl enn på bildet i webshopen. a20791812a5abd1eaf8568_m.jpg

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjøpt "Tree of Life"-inlays til Stratocasteren min. Antakeligvis fra samme dealer! Kan poste opp her når jobben er gjort. Gikk greit å sette dem på eller?

Akkurat de der jeg satte på er noob proof, men "tree of life", det ser litt værre ut. Uansett så tror jeg du får det til om du ikke stresser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.