Web Analytics
Jump to content

er dette riffet brukt?

Recommended Posts

hei . satt heime å spilte helt random. plustleg kom eg innafor noko kult. men føler at eg har hørt dette sjøl.. så kan dere hjelpe meg med om dette er brukt? :)

lyden og videon blei litt..... men trur det skal gå an å høre.. har ikke funne ut rytmen eler noe.okei aner ikke ka som skjedde når eg la den på utube . mista mye av riffet , ehm. http://www.youtube.com/watch?v=czmX0Asdp4E

Minner bittelitt om blackened eller master of puppets prechoursen. Synes ikke det er så likt, men vær forsiktig, eller saksøker Lars Ulrich deg.

trur ikkje the er blackened. har aldri hørt om det :P ikkje master of pupets heller ..

så det vil si at eg faktisk kan bruke dette til en sang. skal prøve ¨å få lagt ut en ordenglig lyklipp. for denna var jo klippt og limt (ikkje av meg, men av youttube ) av en eller annna grunn. det har skjedd to ganger. da eg la ut crazy train soloen og.

trur ikkje the er blackened. har aldri hørt om det :P ikkje master of pupets heller ..

Var bare det første som falt med inn, det ligner ikke så mye, bare de første notene. Tviler på at det er brukt, men det er utrolig lett å lage riff som er tatt, gjør det selv hele tiden. Klarte en gang å "lage" Paradise City av Guns N' Roses! :P

Var bare det første som falt med inn, det ligner ikke så mye, bare de første notene. Tviler på at det er brukt, men det er utrolig lett å lage riff som er tatt, gjør det selv hele tiden. Klarte en gang å "lage" Paradise City av Guns N' Roses! :P

hehe

• 8 months later...