Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

er dette riffet brukt?


Anbefalte innlegg

hei . satt heime å spilte helt random. plustleg kom eg innafor noko kult. men føler at eg har hørt dette sjøl.. så kan dere hjelpe meg med om dette er brukt? :)

lyden og videon blei litt..... men trur det skal gå an å høre.. har ikke funne ut rytmen eler noe.okei aner ikke ka som skjedde når eg la den på utube . mista mye av riffet , ehm. http://www.youtube.com/watch?v=czmX0Asdp4E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det vil si at eg faktisk kan bruke dette til en sang. skal prøve ¨å få lagt ut en ordenglig lyklipp. for denna var jo klippt og limt (ikkje av meg, men av youttube ) av en eller annna grunn. det har skjedd to ganger. da eg la ut crazy train soloen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikkje the er blackened. har aldri hørt om det :P ikkje master of pupets heller ..

Var bare det første som falt med inn, det ligner ikke så mye, bare de første notene. Tviler på at det er brukt, men det er utrolig lett å lage riff som er tatt, gjør det selv hele tiden. Klarte en gang å "lage" Paradise City av Guns N' Roses! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare det første som falt med inn, det ligner ikke så mye, bare de første notene. Tviler på at det er brukt, men det er utrolig lett å lage riff som er tatt, gjør det selv hele tiden. Klarte en gang å "lage" Paradise City av Guns N' Roses! :P

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.