Web Analytics
Jump to content

Band i Egersund/Bryne/Stavanger

Eddy
 Share

Recommended Posts

Vel, eg føler det er på tide å bli med i eit nytt band, så me får advertere litt her. For augneblinket er det meg, Alfi og KAARVAAG. Me øver på Orre(du blir henta på Bryne stasjon). Eg har skreve rundt 5 låtar, men det blir også ein god del coverlåtar. Me manglar vokalist og trommis.

Edited by Eddy

• 2 weeks later...

Maiden style vettu. Må vente nokre veker uansett, for gitarhalsen min knakk, så den er på reperasjon. Eg kan kanskje nemne at den eine gitaristen er alfi, bassisten er lothlorien. kaarvaag ville bli med på ein jam og, så det her kan jo bli interessant.

• 4 weeks later...

Maiden style vettu. Må vente nokre veker uansett, for gitarhalsen min knakk, så den er på reperasjon. Eg kan kanskje nemne at den eine gitaristen er alfi, bassisten er lothlorien. kaarvaag ville bli med på ein jam og, så det her kan jo bli interessant.

Virker litt "overkill" xD Jo flere kokker (gitarister), jo mere søl, er det ikke dét de sier? xD Blir jo nesten køspilling da, men okey :D

Jeg kan godt bli med på en jam en dag nå snart, tror at jeg har tid :P

Containeren på Bryne? :P

Ja, hvis det er greit for dere :P

Jeg har to band allerede, men kan godt jamme en gang eller tre med dere, kanskje hjelpe dere litt i gang eller skaffe dere de medlemmene dere mangler - kjenner litt til musikkmiljøet i Sandnes/Stavanger-området xD

Jeg tar med trommestikkene og tar turen på fredag :P

Lurer dere på noe, så bare spør - enten her eller i postboksen min (her på forumet) ;)