Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Digidesign Eleven Rack


draugen

Anbefalte innlegg

Har sett at noen her på forumet kjøpte 11rack for ei stunn sia.

Sku gjerne hørt meiningen demmes no etter noen mnd bruk og misbruk :)

Pros an cons, gjerne i sammenheng med bruk av protools som følger med.

Hadde og satt pris på å hørt ka folk bruke tel forsterker å erfaringen rundt alternativ som studiomonitor,røramp, husanlegg etc.

Takker for evt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min! Lydene er jeg fortsatt like fornøyd mef, men bruken har bare utvidet seg. Bruker den med poweramp og pa-høyttalere i bandsammenheng og for enkel innspilling hjemme. Integreringen med protools er også så sømløs at man glemmer at man bruker en ekstern prosessor. Fete lyder man skrur seg fram til kan også lett lagres på enten pc/mac eller 11R. Jeg kan se at folk ser at sjarmen med blytunge røramper blir litt amputert, men dette er bare for meg positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp fra Sweetwater da får man med en haug presets fra bla Steve Stevens, Satriani, Brent Mason og flere.

Eller spar opp litt mer og kjøp en Axe-FX :)

Den slags presets finn man vel på nett eller...? E vel bare å skru dem inn om man treng.

Har bestilt meg en her i norge.

Blir for dyrt med axe fx. Har ikkje bruk for meir enn det 11r tilbyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg, som forløbig ikke har vurdert noe digitalt i det hele tatt, som fortsatt erger meg over rørskift, støy og styr med vanlige røramper(koser meg med forsterkere når de virker). Hvordan kan disse rack-enhetene sammenlignes med en røramp? Dynamikk og varme? Lurer seriøst på om jeg skal se, men nye øyne, på digitalverdenen. Vert mye oppstyr rundt Axe-Fx'en, og forsåvidt 11rack også, men satt oppmot hverandre, i forhold til pris, hva får jeg om jeg kjøper axe-fx eller 11R? Synspunkter på de to enhetene att oppmot hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg, som forløbig ikke har vurdert noe digitalt i det hele tatt, som fortsatt erger meg over rørskift, støy og styr med vanlige røramper(koser meg med forsterkere når de virker). Hvordan kan disse rack-enhetene sammenlignes med en røramp? Dynamikk og varme? Lurer seriøst på om jeg skal se, men nye øyne, på digitalverdenen. Vert mye oppstyr rundt Axe-Fx'en, og forsåvidt 11rack også, men satt oppmot hverandre, i forhold til pris, hva får jeg om jeg kjøper axe-fx eller 11R? Synspunkter på de to enhetene att oppmot hverandre?

Virker som de fleste er enige om at Axe`n er en klasse over, men den koster jo mer.

Her er hva Rakjen som har prøvd endel skrev i en annen tråd f.eks.

"Bare for å ha sagt det AXE FX ULTRA ruler, beste modeling og multieffekt jeg har vært borti til gitar.

A/B testet den mot POD X3 Pro og Digidesign Eleven. Det ble bare flaut for Line6 og Digidesign!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de fleste er enige om at Axe`n er en klasse over, men den koster jo mer.

Her er hva Rakjen som har prøvd endel skrev i en annen tråd f.eks.

"Bare for å ha sagt det AXE FX ULTRA ruler, beste modeling og multieffekt jeg har vært borti til gitar.

A/B testet den mot POD X3 Pro og Digidesign Eleven. Det ble bare flaut for Line6 og Digidesign!"

Var det han som solgte Axe'en fordi han foretrakk å bruke en haug med 80-talls effekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.