Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line6 Pod XXX


Kossoff

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal snart i forsvaret. Det å ikke kunne spille gitar blir for meg krise. Å dra med seg en forsterker blir kanskje en smule "over kill", så jeg lurer på om disse POD'ene faktisk låter? Er det mulig å få kurant lyd ut av dem, eller låter det balle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gammel POD 2.0 som jeg faktisk syntes låt ganske bra.. Så til øving og klimpring på en kaserne tror jeg det burde funke mer enn bra nok. Det er hvertfall min mening. Eneste problemet med slike digitale enheter at de ved visse presets og innstillinger har en tendens til å endre dynamikken på spillinga di litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POD er helt ok det. Jeg har en 2.0 som jeg kjøpte for en slikk og ingenting av Haakenstad. Man kan skru seg til masse forskjellige ålreite lyder med den, bare man gidder. Bedre enn å spille unplugged elgitar er det i alle tilfeller :) De nye modellene låter sikkert bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du skal? På Madla har de ihvertfall Mesa Boogie Lonestar. ENGL Powerball, Elmwood, Gibson LP Standard, ESP Horizon, Fender og mye mer jævlig bra utstyr.

Husk å ta med plekter da!

Ble så skuffet når jeg så musikkrommet på Haakonsvern, som ingenting ift Madla. Trodde HOS var "the shit", men neida. Her er det Cube det går i. Men bedre enn ingenting da..

Anyways.. Jeg har hatt POD 2.0 flere ganger før. Kjøpte nylig POD XT som jeg trodde var bedre, men jeg syns det vat mye lettere å skru seg til bra lyd med 2.0 faktisk! Ble litt skuffa der, menmen.. Bare å fortsette å tweake. Det låter ganske bra med et sett med gode headsett ihvertfall. I tillegg har XT og oppover inneygget lydkort så du kan lage musikk hvis du kjeder deg og har PC.

POD X3 skal vist være jævlig bra, men den er en del dyrere da.

Sjekk ut PockedPOD! Den skal være helt lik POD 2.0, bare mye mindre. Du har tross alt begrenset med skapplass på basen ;)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Madla på rekrutten.

Men tenker meg å bli stasjonert på en båt når jeg er ferdig med det. Menmen PocketPod ser fin ut, ikke så verst pris heller. Sikkert grei å ha i ettertid også. Damen blir sikkert happy om jeg kan spille "lydløst" i leiligheten, hun blir litt sint iblant kan jeg fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. bare å la den ligge igjen på basen det! :P

Ikke dumt. Men om jeg likern kommer jeg sikkert til å beholde den (lange bilturer, nattevakt på bensinstasjonen osv, spilling om natten). Det er da det er viktig å være diskré.

Hun er egentlig ikke så fæl :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.