Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

3/4 Bass ?


Tommern

Anbefalte innlegg

Har en datter som er 155 på nyvaska bein. Hun har spilt trompet og saks i mange år, men nå har hun fått det for seg at hun skal spille bass! :unsure:

Anyway, har søkt litt, men ikke funnet noe info på om det finnes 3/4 basser. Noen som vet, og i så fall hvor ?

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være mister Patrypooper her, men trur det er bedre å kjøpe en shortscale bass enn en 3/4 da en shortscale er noe man ikke "vokser fra". Men selvfølgelig helt opp til dere :)

Det er nok sikkert en gyldig betraktning det der Arne, for mange. Men min yngste datter går i sitt 25 år, så jeg har en følelse av at hun ikke kommer til å vokse fra noe som helst mer.- ;) Og det blir nok uansett en shortscale, ikke minst fordi jeg fremdeles ikke har sett noen 3/4. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den unge damen trenger inspirasjon bør hun låne øre til Tal Wilkenfeld, som har spilt med blant andre Jeff Beck:

Ufattelig flink bassist! Tror forøvrig ikke Tal Wilkenfeld er så mye høyere enn 155 hun heller ^_^

Takk for linken! Så dama spille med Jeff Beck på TV, og lurte på hvordan jeg skulle finne henne ! Kanonbra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.