Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dean


Torsn

Anbefalte innlegg

Hører folk sier Dean Guitars plutselig har blitt så forferdelig dårlige i forhold til tidligere. Kvalitetskontrollen etc har vist blitt så dårlig.

Noen som vet om dette stemmer? Isåfall kjøper jeg heller en Ibanez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Razorback og ML Knight.

Forskjellige prisklasse, men jeg syns faktisk at begge gitarene var ganske heftige å spille på. Viss det er den type gitar du vil ha, så test en og se hva du syns. De er vel ikke såå vanskelig å finne, så vidt jeg vet. Dukker ofte opp greie priser på bruktmarkedet også.

Jeg er desverre ikke så keen på den formen, men altså spillemessig så er de gitarene jeg har prøvd ganske gode.

ML Knight kosta vel rundt 7 laken helt ny med deilig matt finish. Mens Razorbacken kostet ca 13k. SÅ syns jeg også at ML Knight var bedre å spille på da, pga halsen var matt og god.

Prøv ut viss du har sjansen. DBZ virker jo ganske spennedes også. Spesielt superstrattene ser helt fantastiske ut mtp pris. Helt sikkert gode gitarer det også, men har ennå til gode å få prøvd en =)

Må legge til at de som har handlet hos Rocktrond virker ganske fornøyde ihvertfall.

Hadde jeg hatt penger så hadde jeg gitt DBZ en sjanse fremfor Ibanez, men det kan være fordi jeg allerede har en Ibanez fra før.. ;p

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.