Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Whitechapel - A New Era of Corruption


embedded

Anbefalte innlegg

Noe andre Whitechapel fans her? Dine formeninger om bandet og den nye plata?

Jeg selv synes den holder mål ved mine forventninger. Litt melodisk i forhold til This Is Exile, men absolutt fornøyd! Snart får jeg den også i posten med autografert hefte! Syns de har kommet seg veldig på det instrumentale.

Endret av embedded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det første whitechapel. Men det har gradvis gått ned for min del. Det som holder bandet oppe er en fantatisk vokalist, som er så jævlig orginal. Fy faen for noen bra beats han har på vokalen. Men på det intrumentale blir det uffatelig kjedelig med unntak såklart av noen sanger. Favoritt er vell possesion. Synes også lyden har blitt svakere på den siste platen. Nå har jeg vell og merke bare hørt den på myspace . Men hører klart forskjell fra de eldre platene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker ut på Spotify - så kan det hende jeg svinger innom igjen med noen meninger etter hvert :)

EDIT: Forstår vel at den siste Whitechapel plata som kommer opp på Spotify er et annet band en de som spiller This Is Exile :) Med mindre de har tatt seg et franskkurs og skiftet stil ganske så brutalt.

post-5210-026854800 1275570249_thumb.png

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.