Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ebs Fafner..


Kvist

Anbefalte innlegg

Skyt meg om jeg poster i feil forum her, men føler at det kanskje er bassister som kan hjelpe meg. (Moderator - Kjeft på meg og flytt hele tråden om du mener det er riktig :) )

Jeg eier altså en Ebs Fafner (Den eldste modellen, grå stripe uten D.I). Kjempegod amp på alle måter, låter strålende osv. Men, som med mye annet utstyr må den nå inn til overhaling. Har fått endel skraping i kabinettet når jeg skrur på diverse potmeter, mistenker støv, men mulig de må skiftes. Røret i preampen bør skiftes, og det er en lysdiode som har tatt kvelden.

Har spurt min lokale "Marshall-Reperatør", men han nekter å ta i den siden den er ukjent og han ikke har noe reperasjonsbok.

Så min fråga til dere der ute: Hvem i landet kan fikse min gamle trofaste? Helst noen i nærheten av Østfold/Oslo.

På forhånd takk!

Mvh

Kvist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo alltids se på den for deg, jeg. Hvis det bare er rens, er det jo grei skuring, men jeg kjenner heller ikke merket.

Som regel har du mest igjen for å bytte potene når de bagynner å skrape.

Det er jo i alle fall kort vei, for jeg er også lokalisert i Fredrikstad (Hvaler på sommeren).

PS. hvem er din Marshall-reparatør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.