Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

FEEDBACK?


andler

Anbefalte innlegg

Når jeg står to meter fra en vegg og kaster en ball inn i veggen og den kommer tilbake og treffer meg i hode , det er det jeg kaller feedback ! YEAH !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm fant en post et sted om saken, e litt tips på den http://www.boogiewoogie.com/wwwboard/messages/39.html . Men dette med feedback e veldig "individuelt". Kas amp du har, effektpedaler, mic'er på gitaren, osv... Til og med rommet du spiller i har mye å si. Såpass mye at om du skal ha konsert et sted bør du ta deg tid før konserten til å finne ut på scenegulvet kor du får best feedback, og ka du skal gjøre akkurat her for å få det som du vil. Kontrolert feedback kan være vrient å få perfekt til, men satan så tøft det e når du har roen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feedback er ganske nkelt og få til, du kjøper deg to forskjellige distortion pedaler, (jeg har en Boss DS-2 og en Arion dist., du setter på begge to og du får herlig kontrollert feedback, hvis du legger på f.eks en chorus pedal blir det enda kulere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Finne Sweetspoten(e) i rommet ....

da får du feedback , og det går tilogmed på hvilken vinkel du holder gitaren på .. blir som en sustainer i overtonerekka :P hehe

sjekk ut Vai på slutten av Answers på g3 1996 , da gjør han det.. låter knall..

-nilsefix-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har sett det, helt sjukt, tar et steg til venstre, så går tonen ned, ot steg til høyre, så går tonen opp, og ett steg tilbake går tonen enda mere opp, hvis jeg husker riktig. Personlig liker jeg mer det Eric Johnson gjorde på den DVD'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.