Web Analytics
Jump to content

FEEDBACK?

andler
 Share

Recommended Posts

Guest DackA

Når jeg står to meter fra en vegg og kaster en ball inn i veggen og den kommer tilbake og treffer meg i hode , det er det jeg kaller feedback ! YEAH !

Hmm fant en post et sted om saken, e litt tips på den http://www.boogiewoogie.com/wwwboard/messages/39.html . Men dette med feedback e veldig "individuelt". Kas amp du har, effektpedaler, mic'er på gitaren, osv... Til og med rommet du spiller i har mye å si. Såpass mye at om du skal ha konsert et sted bør du ta deg tid før konserten til å finne ut på scenegulvet kor du får best feedback, og ka du skal gjøre akkurat her for å få det som du vil. Kontrolert feedback kan være vrient å få perfekt til, men satan så tøft det e når du har roen :wink:

feedback er ganske nkelt og få til, du kjøper deg to forskjellige distortion pedaler, (jeg har en Boss DS-2 og en Arion dist., du setter på begge to og du får herlig kontrollert feedback, hvis du legger på f.eks en chorus pedal blir det enda kulere

• 3 months later...

Vi er på et gitarforum, lissom..

ellers er det bare å kjøre to Distortion eller OD-pedaler etter hverandre, lead.kanaler funker jo også, da får du FEEDBACK, desto fler kanaler/pedaler etter hverandre, desto mer feedback :D

Finne Sweetspoten(e) i rommet ....

da får du feedback , og det går tilogmed på hvilken vinkel du holder gitaren på .. blir som en sustainer i overtonerekka :P hehe

sjekk ut Vai på slutten av Answers på g3 1996 , da gjør han det.. låter knall..

-nilsefix-

Hehe, har sett det, helt sjukt, tar et steg til venstre, så går tonen ned, ot steg til høyre, så går tonen opp, og ett steg tilbake går tonen enda mere opp, hvis jeg husker riktig. Personlig liker jeg mer det Eric Johnson gjorde på den DVD'en

• 2 weeks later...