Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintage amber?


Anbefalte innlegg

Tja, enten kan du ta lakken av halsen, og beise den med amberfarge, eller du kan matte den ned, og så legge på litt lakk som er farget på toppen. Noen andre muligheter kan jeg ikke se for meg i farten. I begge tilfeller innebærer dette lakkering av halsen. Lakkering med farget lakk er det som er minst jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.stewmac.com/shop/Finishing_supplies/Colors,_tints,_and_stains/ColorTone_Concentrated_Liquid_Stain.html

Fargekonsentrat. Den kan de sende. Som jeg trodde kan de ikke levere de ferdigfargede sprayboksene.

Den bruker jeg til mine halser og den kan blannes med både cellulose og polylakk

en toppen produkt kan jeg si men ikke billig med frakt og moms + toll . Men den rekker lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den kan blandes med polylakk, er det da greit nok. Da kjøper man enten polylakk, eller punkterer en sprayboks for å få tak i lakk (forsiktig, legg en slagplan..), blander til ønsket farge og legger på med en sprøyte.

Helt riktig Castor.

Jeg bruker og puntere en cellulosesprayboks og blanne i vintageamber stain og spröyter med airbrushspröyte.

Blir toppen det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.