Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bookingtips!


Aphelion

Anbefalte innlegg

Yes! Har blitt bookingansvarlig for utestedet hvor jeg jobber. Jobber på spreng med å få booka inn noen kule band, men dessverre ligger ganske mye litt utenfor vår økonomiske rekkevidde. Så, om dere har forslag til band jeg kan sjekke ut, fyr løs! :)

The HEX, band med gutta fra Narvik bosatt i Trondheim. Ikke min yndlingsmusikk, men de er på norgesturne as we speak og det er fulle hus overalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hva slags stil du/dere har tenkt å legge dere på?

Da jeg var og hørte på FI sist på det samme stedet, var det jo en del gjester som forlot lokalet da dere begynte å spille, og jeg hørte en del hoderystende kommentarer om "jævla apemussikk" og "helvetes bråk". Tipper de som sa det liker musikk som jeg ikke har på ønskelista, for å si det slik.

Kanskje man må finne en profil med et visst antall stilarter, holde seg til det, så folk blir vant til tilbudet. Sitter man på jam og forventer "kramgoda saxlåtar" skjønner jeg godt man får pilsen i vrangstrupen da dere flesket til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.