Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fl studio og gitar..


Anbefalte innlegg

Jeg sitter å lurer litt på om det finnes noen mulighet og spille inn gitarn og gjøre det man spiller om til toner i ett piano etc i FL studio eller noen annen program??

Eller et program som kan plukke ut tonene på en gitar så man kan enklere overfør det til piano eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greia med gitar pro er at du skriver inn notene selv, og overfører det til et valgfritt instrument.

ok,jeg var ute etter et program som kune recorde det jeg spilte og vise noter etc som ble spilt. Men jeg fant et slikt program,og som samtidig lager tabs on the fly :)

Det viser seg at jeg trenger et A/D D/A converter i lydkorte, funker ikke med GX fra line6 etc :S

Endret av Angel_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan nevne hvilket, slik at det evt. hjelper andre som finner tråden senere? :)

Jeg vil ikke legge ut mere om det programe siden det er full av adware, og jeg nå har vært innom harmonicsentral der de sier det ikke funker i det hele :S

Men er vist mange som kunne tenke seg et slikt program ja, ser ut som det hører framtiden til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.