Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist søker prosjekt


greovhan

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg nok et prosjekt å holde på med. Har ikke lyst på no band foreløpig. Ser mer etter et sideprosjekt som jeg kan legge vokal på. Har bra opptaksutstyr og er flink med cakewalk. Holder på å lære meg Pro Tools og... Så det med å mixe vokalen inn i låta og få et bra resultat skal ikke være no problem.

Speller egentlig gitar. Er med i 1 band og 3 sideprosjekter. Men kunne tenkt meg å prøve meg litt mer som vokalist.

Vokalen kan vel sammenlignes med Sepultura kanskje. Kanskje litt mer brutal. Er iallefall ''Ropevokal''. Sjangervalg er vel det meste innafor rock/metal.

La ut et lite opptak av vokalen

Vokal glenn.mp3

Endret av Dysterkald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Driver og jobber med en liten sak for øyebvlikket. Trenger en rocka vokal på denne......

http://soundclick.com/share?songid=8968349

Litt usikker på om min vokal passer til detta. Er en ganske rolig sang det her. Ser litt mer etter no med litt fart i. Men likte godt siste delen der vrengen på gitarn kommer inn. Hadde selvfølgelig vært morro å prøvd å legge på noe vokal. Skriver du no særlig tekster? Kan jo bidra jeg og, men har ikke skrivd så mye før akuratt hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har muligens 2-3 thrash-låter som etterhvert kunne trenge vokal hvis det høres interessant ut(foreløpig en av dem innspilt). Her har du en av dem: http://www.myspace.com/bloodpactthrash

;)

Låter tøft det her ;) Kunne godt tenke meg å prøve på litt vokal. Kan også godt programmere bass på det om du vil. Kan du ikke legge meg til msn da: glennremy@hotmail.com

Så kan vi ta det derfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.