Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blackmore og Grieg elskere, dette er til dere ;)


scarcarous

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en bootleg-DVD med Deep Purple i Oslo i 1993, der spiller Blackmore Grieg på gitar mens publikum synger med. En av de siste gangene han sto på scenen med bandet.

Er det awesome eller? :o

Skulle ønske han fortsatt drev på med Rainbow eller Purple ...

Var jo på Purple konsert i fjor høst, men det er jo liksom ikke det samme uten Blackmore.

Jeg er vel også en av de få som foretrekker Coverdale ovenfor Gillan i tillegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais!

Vet ikke om denne har vært her før, men fant denne for en god stund siden og syns bare det er så utrolig kult!

Og Blackmore er jo bare konge! :o

http://www.youtube.c...h?v=a9tqzDh3G0s

Tror ikke det er noen annen gitarist jeg synes er mer inspirerende enn han ...

Så faktisk Rainbow live på den turneen der. På Sentrum Scene om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Lucky bastard!!

Var veldig kult det, selvfølgelig, men men det hadde jo vært mest stas å fått med seg '76-'77-'78 da. Ellers var det så lite folk på Sentrum Scene at det nesten var flaut. Blackmore virket litt gretten også, men det er han vel alltid, tilsynelatende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja. Jeg har bare sett et eller to intervjuer hvor han faktisk smiler :D

Skulle ønske jeg fikk sett California Jam jeg ... Da han brente ned scenen og kasta ting på første rad (fordi det bare var reportere som stod forann) og ødela kamera :lol:

Men desverre kom jeg nok 30 år for sent til verden :P

Btw, jeg respekter han veldig for grunnen til at begynte å spille den musikken han spiller nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja. Jeg har bare sett et eller to intervjuer hvor han faktisk smiler :D

Skulle ønske jeg fikk sett California Jam jeg ... Da han brente ned scenen og kasta ting på første rad (fordi det bare var reportere som stod forann) og ødela kamera :lol:

Men desverre kom jeg nok 30 år for sent til verden :P

Btw, jeg respekter han veldig for grunnen til at begynte å spille den musikken han spiller nå :)

California Jam finnes jo på dvd, så det er ikke noe problem. Brant ned scenen gjorde han vel ikke, men det ble antent noe pyro-greier med bensin bak på scenen som ble litt kraftigere enn antatt. Ble et sånt trykk at Blackmore flakset et par meter i lufta. Han slo også i stykker et kamera med gitaren da fotografen stadig invaderte hans "space". Det artigste likevel, var at han nektet å gå på scenen da de skulle pga. at det ikke hadde blitt mørkt enda. Han gjemte seg etter sigende i et kott. :lol:

Hvis du ikke har lest den, anbefaler jeg den uoffisielle biografien Dark Knight-Ritchie Blackmore av Jerry Bloom. Interessant lesning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

California Jam finnes jo på dvd, så det er ikke noe problem. Brant ned scenen gjorde han vel ikke, men det ble antent noe pyro-greier med bensin bak på scenen som ble litt kraftigere enn antatt. Ble et sånt trykk at Blackmore flakset et par meter i lufta. Han slo også i stykker et kamera med gitaren da fotografen stadig invaderte hans "space". Det artigste likevel, var at han nektet å gå på scenen da de skulle pga. at det ikke hadde blitt mørkt enda. Han gjemte seg etter sigende i et kott. :lol:

Hvis du ikke har lest den, anbefaler jeg den uoffisielle biografien Dark Knight-Ritchie Blackmore av Jerry Bloom. Interessant lesning!

Joa, jeg har sett mye av den så jeg vet hva som skjedde, men er det en Blackmore biografi ute i verden :o

ÅHÅHÅ!! Den skal jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.