Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blackmore og Grieg elskere, dette er til dere ;)


scarcarous

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hver gang jeg blir minnet om noe rart som DP har gjort, setter jeg meg i godstolen, smetter på et par gode hodetelefoner, og så spiller jeg av "Lazy". Etter den er alt glemt, og selv snabeltøfler og lutter er underordnet. Såvidt.

La gå at det ikke er metal, det er ikke veldig stilig lyd, men det er spilt der og da på en måte jeg koser meg med.

Som saksopplysning- har vel alle albumene de har gitt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg blir minnet om noe rart som DP har gjort, setter jeg meg i godstolen, smetter på et par gode hodetelefoner, og så spiller jeg av "Lazy". Etter den er alt glemt, og selv snabeltøfler og lutter er underordnet. Såvidt.

La gå at det ikke er metal, det er ikke veldig stilig lyd, men det er spilt der og da på en måte jeg koser meg med.

Som saksopplysning- har vel alle albumene de har gitt ut. :)

Klassiker! Jeg har også alle platene til både DP og Rainbow. Faktisk noen bootlegs også. Spesielt med Rainbow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel mellom 35 og 40 Rainbow-bootlegs, og en god del Purple også.

Mye bra musikk der, ja.

Jepp. Og heldigvis er jo en del av de bootlegsa offisielt utgitt nå. Tenker spesielt på Live in Munich '77 både på dvd og cd i tillegg til de andre showene fra Tyskland fra samme turne.

Husker et gammelt VHS-opptak fra Rockpalast med den konserten som nå er utgitt på dvd. Den var etterlengtet, og en fantastisk konsert! Digger den besetningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også faktisk innrømme at Come Taste The Band er ei knallskive selv om Blackmore ikke er med. Tommy Bolin var en interessant gitarist på mange måter selv om han ofte "søla" det bort live. Nå var jo han litt glad i sterkere ting enn Ali kaffe. Men på nevnte plate og mye av det som er utgitt med ham som soloartist er veldig kult. Digger studioinnspillinga av Wild Dogs bla.a.

http://www.youtube.c...h?v=h73_EyMCt4s

A lovely, lovely lost soul som Jon Lord sa...

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se live dvd`en "come hell or high water", og hør på difficult to cure og lazy:P Deilig!

http://www.youtube.com/watch?v=IZ6i4o79z3E

Råeste versjonen av lazy, tøft med litt speeda opp låt:P

http://www.youtube.com/watch?v=U8FtqOzZwIg

Blackmore eier alt, på både gitar og temperament :lol:

Elsker den versjonen av Lazy, men ingenting slår orginalen ... Jeg hører på den versjonen av Lazy som du linka til hvis jeg vil høre en utrolig rå solo eller no :P

Jeg tror en av favorittsangene mine fra Purple er Pictures of Home ... Ellers er Sail Away, Burn og Mistreated utrolig bra de og!

Men hva er det jeg snakker om! Alt fra Purple er bra :o

(er ikke no fan av Steve Morse egentlig, så ting med han er ikke spesielt bra, han er jo god, men han passer ikke inn syns nå jeg <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.