Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Laber gitarist ledig for rotten klimpring.


fleskefinn

Anbefalte innlegg

Er en 28 år gammel gutt som har lyst til å endelig komme seg ut å spille litt. Har spilt gitar i mange år, men ikke vært spesielt seriøs før i det siste.

Jeg vil spille nesten hva som helst, men det kan gjerne være litt rocka. Er innpirert av band som Metllica, Pantera, SOAD, PUSA, Satriani, Paul Gilbert, Sepultura, Chickenfoot, Maiden, Rage Against the Machine Led Zeppelin Freak Kitchen osv, men hører mye på all salgs musikk. Om det er snakk om en gjeng jenter som vil spille punk eller godt voksne karer som vil spille gammel rock er samme for meg, jeg vil bare ut og ha det gøy!

Jeg er ikke så sterk når det kommer til teori, dessverre. Jeg har nok godt gehør, og en del teknikk har jeg jobbet opp gjennom åra. Har aldri prøvd meg som komponist, men jeg tror jeg har noen fete riff i meg som kanskje trenger litt hjelp til å komme ut.

Jeg har god tid fremover, og vil gjerne bruke mye av den på musikk. Så hvis du trenger noen å spille med, ikke nøl med å ta kontakt. Alt er interessant

Har et par eldre youtubeklipp ute, men legg meg gjerne til på MSN eller noe, så kan vi ta det fra der.

IM/ MSN: jankilli@hotmail.com

Mail: janoddvar@gmail.com

TLF: 465 06 776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Haha, hvorfor kan ikke alle bare bo på samme sted.

Så hvorfor har jeg ikke fått noen skikkelig konkrete treff?

Dere som (av en eller annen grunn) tror jeg er for god, tar nok feil. Jeg er mye

dårligere enn det.

Jeg legger ut et eldre klipp. Mye har blitt bedre siden dette, men det er ikke

så mye mer å velge i :)

Det er ikke noe godt klipp, timingen er helt på jordet. Dette er mest for å skremme

bort de som tror de ikke er gode nok til å ha meeg med :)

http://www.youtube.com/watch?v=GDQyKg9TxlQ

Dessuten er jeg arbeidsledig folkens... masse tid til å øve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.